Странице

недеља, 6. децембар 2015.

Zameni high-end drogerijskim proizvodom #2

 Danas vam donosim još jedan post o zameni high end proizvoda i opet je u pitanju Kat Von D karmin,nijansa Lovecraft. Od svih nijansi karmina moja komfort zona su definitivno te mauve nijanse, najprijatnije se osećam kad njih nosim.Zamena o kojoj danas pišem je Maybelline Color Sensation karmin "mystic mauve" pošto sam o Essence olovci pisala OVDE. 




Maybelline karmin za razliku od olovke nema mat završnicu već izgleda onako kao klasičan karmin i ima isti takav miris. Više vuče na rozikasto i sama nijansa kao nijansa je prelepa za svaki dan. Prijatan je jako za nošenje,nisam primetila da mi je isušivao usne,a posebno mi se svidja što se nanese jako brzo jer je odlično pigmentovan. Postojanost mu nije preterano duga lako se skida posebnu pri jelu. Za cenu nisam sigurna jer je sestra kupila karmin i dala mi ga,ali čini mi se da je oko 800din.
Na vrhu je KVD Lovecraft,ispod Essence olovka i na kraju Maybelline
Essence olovka


Maybelline

Нема коментара:

Постави коментар