Странице

недеља, 13. децембар 2015.

La Roche Posay Effaclar Gel i Effaclar H krema

Žao mi je što nemam više vremena da pišem,ali imam mnogo obaveza tako da vam tek sad donosim novu recenziju. Effaclar gel za umivanje i H kremu koristim u sklopu nove terapije date od dermatologa pod kojom sam već nedelju dana i čekam da vidim hoće li biti nekih promena pa da pišem o ostalim proizvodima koji su striktno namenjeni lećenju akni.

Effaclar gel za umivanje je namenjen masnoj koži sklonoj nepravilnostima. Pogodan je i za osetljivu kožu, uklanja sebum i ostavlja kožu čistom i osveženom. Mislim da je ovo najbolji gel za umivanje koji sam koristila do sad, koristim već oko mesec dana,odlično čisti kožu i malo je isušuje jer je zaista jak, što meni ne smeta jer mi je koža masna i ja ga koristim ujutro i uveče. Proizvod nije komedogen i ne sadrži parabene. Ne sadrži sapune i pH mu je 5.5 . Ovaj proizvod je napravljen da očisti i pripremi kožu za dalje preparate koji se koriste u terapiji. Ja sam kupila bočicu od 50ml pošto treba da dobijem veliko pakovanje od 200ml a ova mala mi je zgodnija za nošenje,cena joj je oko 450din.
Effaclar H krema je takodje namenjena masnoj koži sklonoj nepravilnostima ali koja je dodatno osetljiva zbog agresivnih terapija. Krema sadrži lipide koji pomažu obnovu barijere kože,tekstura je nemasna i nije lepljiva. Ova krema pruža komfor u smislu ako je koža osetljiva, bolna,crvena, ljušti se ona će da pruži prijatan osećaj, hidrira je intenzivno i zato je koristim samo ujutro. Moje obraze čini glatkim ali čelo mi se mnogo brzo izmasti.  Moj dermatolog mi je preporučio ili pantenol krem gel ili ovu kremu, ali nisam uzela pantenol jer nisam mogla nigde da nadjem da piše da je nekomedogen (molim ako neko zna da jeste da mi kaže) i zato sam uzela skuplju varijantu jer sigurno znam da ne začepljuje pore. Ne sadrži parabene. Skupa je 2100din za 40ml proivoda,ali sam ja kupila u Srbotrade apoteci za 1780 din,tako da je to ipak neka ušteda.

  Koje vi proizvode iz Effaclar kolekcije koristite? Šta mislite o La Roche kozmetici?

5 коментара:

  1. Meni je Effaclar linija ok, H kremu nisam koristila. Cicaplast je odličan, dok mi proizvodi drugih linija u smislu hidracije nisu odgovarali. I ja muku mučim s aknama. N kojoj si terapiji pa koristiš samo ovo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo sam na "koznoj" terapiji da kazem s tim nekim preparatima,posto nemam ciste na jajnicima i ne pijem nista,mada bih rado uzela dovicin da se ja pitam... realtivno sam kratko na njoj tek 10ak dana,pa ako vidim da pomaze pisacu vise,ostavi u toku bice na blogu :)

      Избриши
    2. Interesantno da ti lekar nije prepisao Effaclar Duo, onda. Zaobiđi antibiotike, pliz. Ako već hoćeš da se rešiš problema Diane-35 pomažu. Ili Roakutan, ako je problem za njega. Ovo ti pričam i iz iskustva i kao neko ko se bavio estetskom medicinom :)

      Избриши
    3. Diana 35 otpada zbog prosirenih vena a Roakutan je vise otrov nego lek. Za Effaclar Duo mi je rekla da je mnogo agresivan i da ne treba da ga koristim. Dovicin sam pre pila zbog neke alergije pomogao mi je mnogo ali unistio creva i sve sluzokoze tako da mu se necu vracati ako ne moram. Hvala ti u svakom slucaju :)

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши