Странице

четвртак, 24. децембар 2015.

Omiljeno u novembru i decembru

Napokon imam vremena da vam pišem,tako da ovih dana očekujte još postova. Post o novembarskim favoritima je izostao jer nisam imala mnogo proizvoda da prikažem jer u manjku vremena nisam mogla da  se šminkam i posvetim se sebi. Ovo su par proizvoda koje sam obožavala ova dva meseca. 




Iako obožavam Maybelline Lash Sensation maskaru, opet sam se vratila mojoj najdražoj Loreal Telescopic. Detaljnu recenziju pročitajte OVDE.

Iz prethodnih postova ste mogli da vidite moju opsesiju sa olovkama za usne,a posebno Essence olovkama jer iako spektar nijansi je mali,svaka nijansa je prelepa na svoj način i iz tog razloga su uvek rasprodate u Lillyju i DM-u. Slučajno sam svratila u veliki Lilly u Zemunu pre oko dve nedelje i videla da su napokon stigle i kupila dve nijanse- 11 In the nude i 5 soft berry.

Opet sam se vratila najdražoj boji ajlajnera, zelenoj, baš sa ciljem kad sam otišla u Lilly da kupim Golden Rose ajlajner bio je na sniženju, čini mi se 285din. Ja sam u ovaj ajlajner zaljubljena, boja je predivna.  



Na slici možete videti kako izgleda ajlajner na koži, a ispod su soft berry i in the nude olovka za usne.


Uvek u žurbi nemam nekad dovoljno vremena da iscrtam obrve sa pomadom pa sam koristila senke za obrve,i to Essence senke u Blonde nijansi. Koliko sam potrošila ovaj proizvod govori o tome koliko mi se svidja. Ne može da zameni Anastasijinu pomadu za obrve ali je odlično za svaki dan i prirodan izgled. 


Što se tiče nege usana, koristim Alverde balzam sa narom i karite buterom. Miris i ukus su divni, jako dugo drži vlaznost usana i cena mu je 155din u DM-u.
Već više od dva meseca koristim Alverde dezadorans koji u sebi ne sadrži aluminijum. Uvek sam imala problema sa dezadoransima,bilo da je u pitanju roll-on,stik ili dezadorans u spreju,nakon par dana korišćena boleli su me pazusi i onda sam morala da pauziram s korišćenjem. Retko je naći dezadorans bez aluminijuma, ali Alverde ih proizvodi i ovaj me je dezadorans bukvalno SPASIO. Zaboravila sam šta je bol u pazuhu otkako ga koristim. Mana mu je što ne mogu da ga stavim nakon brijanja jer mu je glavni sastojak alkohol pa jako peče. Cena mu je oko 300din. 


Očekujte još postova ovih dana :) 


2 коментара: