Странице

петак, 4. децембар 2015.

Balea šampon za posvetljavanje plave kose

Ako sam ja na nešto ponosna onda je to moja kosa. Prirodno plava je i skroz prava ali se nekad dosta brzo mastila.
Pošto je ne tretiram farbom, figarom ni presom ona je dosta zdrava, samo ja volim da moju boju održavam sjajnom i zlatnom i u tome mi Sunce najviše pomaže, ali kad je krenula jesen kupila sam Balein šampon za posvetljavanje prirodne i farbane plave kose i bila sam jako skeptična u tome da će ovaj šampon zapravo nešto raditi. 
Šampon kaže:pojačava intenzitet boje. Za farbanu i prirodno plavu kosu. Bez silikona, sa antistatik kompleksom. Sadrži blage sufaktante koji neguju kožu glave. Sa ekstraktom citrusa i kamilice posvetljava kosu postepeno. UV filteri štite kosu od izbledjivanja, koja je meka i dobija optimalan sjaj.

Ono što se meni u početku nije svidelo je to što tokom ispiranja nisam imala osećaj škripanja kose i posle dva dana je bila mnogo prljava. Ono što sam ja probala jeste da operem kosu prvo sa šamponom od koprive pa onda da koristim ovaj. Iskreno od silnih obaveza moja kosa mi nije bila ni na kraju pameti, ali pre neke 3 nedelje kad sam obratila pažnju bila sam šokirana. Shvatila sam da sam kosu prala na 5-6 dana, a da tad nije izgledala masno samo nije imala onaj opran sjaj. Doduše imala sam malo peruti ali meni to ne smeta jer se ne vidi. Meni se nije desilo do sad da tako dugo nemam potrebu da operem kosu i bude toliko sjajna posle pranja i bila sam presrećna. Mislim da nikad nisam bila toliko zadovoljna nekim šamponom tačnije kombinacijom koju sam smislila.

Ovaj šampon bi svakako preporučila svakoj plavuši ali može neko s masnom kosom da proba da koristi 3-4 meseca, možda pomogne. 
Kupila sam ga u DM-u i košta oko 270din za 250ml,što je super s obzirom da ga koristim od avgusta i imam možda za još koje pranje u tubi.
Sedefasta i gusta tekstura

Možete videti koliko je sjajna kosa nakon pravljenja frizure

2 коментара: