Странице

среда, 22. фебруар 2017.

Burra BB tonirani krem- light

Iako zaista volim da se šminkam, nisam ljubitelj nošenja pudera svakodnevno. Tražeći nešto lagano za svaki dan, dobila sam preporuku od drugarice za ovu BB kremu. 

Prvo, odmah mi se dopalo što je domaće proizvodnje. A drugo, piše da nije komedogena. Nisam puno očekivala jer mi je drugarica rekla da ima baš slabu pokrivnu moć i da više samo ujednači ten. Ali meni je to i trebalo. Kupila sam je, a za čudo nekoliko dana zaredom je nosila.


Prvo iznenadjenje jeste da kada proizvod izadje iz tubice- zapravo je bele boje sa primetnim tačkicama pigmenta. Tehnologija proizvoda je takva da utrljavanjem u kožu čestice pigmenta se aktiviraju i tako ujednačavaju ten.
Najviše mi se dopada da je koristim nakon što se ujutro umijem, namažem dnevnu kremu pa stavim BB.

Ja imam konretan problem sa blagim crvenilom obraza. Boja mog tena je neujednačena jer su mi obrazi pod terapijom za akne (pogledajte predhodan post). Medjutim iz nekog razloga kada namažem ovu kremu poslednjih par puta, ti crveni delovi dodju još više do izražaja posebno na dnevnom svetlu ukoliko ima sunce. Vidim crveni pečat, izgleda neuredno i to me jako nervira. Zbog toga sam pauzirala sa korišćenjem jer mislim da nije toliko do proizvoda koliko do toga da sam ja svetlija od nijanse, da sam iziritirana i da je proizvod pink podtona (barem na licu, na ruci deluje neutralno) a meni treba žut. 


Proizvod sadži SPF10, hidrira kožu dodatno ali ja ipak koristim dnevnu kremu ispod zbog pigmenta. Što se tiče same dugotrajnosti proizvoda na licu, ja sa masnom kožom nisam setovala puderom a opet je izgledalo okej i nije spadalo u flekama preko dana. Kao druga koža deluje. Proizvod mi nije izazvao dodatne akne.


Cena BB kreme je oko 900 dinara, zavisi kako u kojoj apoteci.

Koje vi BB kreme volite? Da li koristite Burra proizvode? 

4 коментара:

  1. Prvi put sad citam (cujem) za ovu bb kremu.Inace koristim niveinu bb kremu,mada ne bas cesto.Inace odlican post :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Baš tražim neku kremu i možda pokušam ovu, ako je uspijem naći :D <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши