Странице

понедељак, 20. март 2017.

Puderi za masnu i svetlu kožu-EX1, L'oreal, Maybelline

Današnji post je posvećen puderima za masnu kožu koja je uz to jako svetla, kao moja što je. Post će biti o puderima tri različita drogerijska brenda, sličnog cenovnog ranga. Svaki od puder drugačiji, od teksture, završnice i podtona. Puderi o kojima ću pričati su: EX1 Invisiwear puder, Loreal Infallible, Maybelline Fit me matte+poreless. 

Počeću sa mojim omiljenim, EX1 puderom
EX1 kozmetika je italijanske proizvodnje namenjena osobama sa žutim i maslinastim podtonom. Njihov tečni puder je sastavni deo velikog broja svetskih šminkera jer na kameri izgleda besprekorno.
Ovaj puder sam kupila u septembru sa sajta Look Fantastic. U periodu kad sam ga gledala bilo je samo 5 nijansi i par dana pre nego što sam htela da naručim, izadje još 20ak. Pošto su bile nove nijanse nigde nije bilo swatcheva, pa sam na osnovu karte nijansi na sajtu izabrala drugu najsvetliju 2.0 nijansu. Poštarina je bila besplatna a puder me je sa popustom od 15% izašao 13 eura. Stigao je za 12 dana, kada sam ga isprobala taj dan prosto je u tom momentu bio bele boje za moj preplanuli ten. Naravno zato je i naručen jer mi je trebla svetla boja za zimu. Kada sam napokon počela da ga koristim mislila sam da mi je izazvao bubuljice što mi je bilo čudno jer piše da je nekomedogen i vrlo je lagan. Izbegavala sam ga, razmišljala se da ga poklonim ali ipak sam mu pružila još jednu šansu i od tada gotovo samo njega koristim.
Nijansa je vrlo žuta, iako je slabe do srednje pokrivne moći on mi vrlo ublaži crvenilo. Setovan puderom u prahu (ja koristim RCMA no colour powder) može nekih 3 sata da drži bez prosijavanja. Na licu je jedva osetan jer je vrlo lagan, medjutim baš iz tog razloga nije mu moć toliko jaka da spreči prosijavanje duži period. Svakako meni to ne smeta jer imam idealnu nijansu, lepu pokrivenost. Jedina mana po mom mišljenju jeste to što ističe suve delove lica. Moja koža je masna i dehidrirana pa moram dobro kremu da namažem pre pudera. 

Drugi, ne tako omiljen bice Loreal infallible mat puder. 
Želeći nešto vrlo mat kupila sam ovaj puder na osnovu brojnih preporuka sa svih strana. Najsvetlija nijansa 11 vanilla je jedno veliko razočarenje. Za mene je vrlo roze pa sam ovaj puder svega 3-4 puta stavila. Utisak je da iako sam prosijala posle par sati, puder je baš ostao na mestu i izgledao kao da je tek stavljen. Pokriva neverovatno dobro ali vrlo je suv što mi se nije dopalo. Na sniženju sam ga platila oko 1100 dinara, pa mislim da mu je redovna cena 1500, tako nešto. Tamnije nijanse mislim da su žućkastije, ali ova je za mene promašaj. Pokloniću nekom puder. 

Treći, najnoviji u kolekciji jeste Maybelline Fit me
Ista priča kao sa EX1 puderom. Drug je išao u Nemačku i znala sam da hocu Fit me u nijansi 105, otišla na DM-ov sajt kad ono jos 4 nove nijanse. Ipak ostanem pri tome da uzmem 105, a kako je on otišao tako je ovaj puder stigao kod nas. 
Kod nas je najsvetlija 110 nijansa koja je zapravo svetlija od 105. Ostale nijanse kod nas sem 110 i 220 su vrlo roze a ove dve, najsvetlija i najtamnija su žutog podtona. 
Blendanje i izgled ovog pudera na koži nakon nanošenja je bio apsolutno savršen kada sam ga prvi put probala. Delovalo je da je to moja nijansa, Posle sat vremena na licu je jako oksidirao i poprimio neku narandzastu nijansu. To me je jako iritiralo ali rekoh, nema veze bice dobar kad malo potamnim. Što se tiče izgleda na koži mat je ali ne kao Loreal, a zapravo mi je bolje zadržao masnoću. Od 5 ujutro do 15 časova gotovo da nisam prosijala ništa. Njegova cena u Nemačkoj je 6 eura, dakle duplo jeftiniji od prethodna dva pudera. Nije mi izazvao nikakvu reakciju na koži. 

Sa leva na desno: EX1 2.0, Loreal 11 vanilla, Maybelline 105


Koje vi pudere za svetlu i masnu kožu koristite? 

4 коментара:

  1. Od svih navedenih pudera isprobala sam samo L'Orealov i mogu reći da je mom tenu odgovorao. Skoro je počelo da se priča o FIT me puderu, tako da sam zaintresovana da i njega probam. Odličan post draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam utisak da svi puderi koji dolaze kod nas su roze podtona :D Drago mi je da ti se dopada trudila sam se <3

      Избриши
  2. Ja nisam probala ni jedan od ovih pudera, ali imala sam u planu da uzmem loreal..Sad kad sam ovo procitala nisam vise tako sigurna da ga zelim. Trenutno koristim mac matchmaster i povremeno makeup forever mat velvet i planiram da probam neki drugi jer nisam bas zadovoljna..Moja koza je takodje masna, koji puder preporucujes za ovaj tip koze? Inace hvala na informacijama, odlican post, divne slike i super napisan :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, EX1 je zaista super ako uspes da pogodis nijansu sebi preko interneta. Loreal kao kvalitet vrh ali nijansa je za mene jedini problem bila ali ako nedjes za sebe uzmi :D Maybelline isto odlican za taj novac :) Hvala <3

      Избриши