Странице

уторак, 24. јануар 2017.

Uredjeni Haos- Mini Ženski Planer


Tokom prethodne godine, dobila sam želju da podržavam srpske brendove i ono što je napravljeno u Srbiji. Uredjeni Haos planer sam dugo merkala, a dobila sam ga za rodjendan od mame. Čekala sam da počnem baš prvog januara da pišem u mom novom planeru, želeći da se bolje organizujem.




Dizajn koji nudi kreatorka, Marija Škalak je raznovrstan i bilo je teško da odlučim koji ću da uzmem. Ali sam uzela ovaj, small steps every day.
Planer sadrži u sebi sve što je modernoj želi potrebno. Od nedeljnog, mesečnog planera, sve do planiranja budžeta, upisivanje zapažanja tokom samopregleda dojke i datuma menstruacije. 




Možete videti ovde šta sve planer sadži. Pošto nisam želela da slikam svaki deo planera jer mislim da treba da vidite uživo i oduševite se, ja ću samo kratko o njemu pisati. 



 Kreatorka, Marija je toliko posvećena samopregledu dojke da je posvetila jedno poglavlje planera tome, naravno uz uputstvo i adekvatne slike kako se pregled vrši. Ja joj se zbog toga jako divim, jer je kancer dojke u Srbiji jako rasprostranjen, a ona je našla način kako da pomogne ženama da se izbore sa njime. 






Mesečni plan je podeljen u sitne kockice, gde upisujete najvažnije stvari koje planirate tog meseca. 



Želela sam ovim postom da vas tease-ujem bez da vam pokazujem mnogo. Cena ovog planera je 900 dinara uz poštarinu. Po mom mišljenju, ovaj planer je apsolutno savršen. Prvo poglavlje planera jesu ciljevi- i mogu vam reći, nekoliko stavki koje sam upisala, već sam ostvarila. 

Nadam se da vas ovim postom inspirisala da kupite nešto od Uredjenog Haosa (OVDE), jer planeri nisu sve što kreatorka nudi. Nadam se i da vas vas inspirisala i da podržite srpske proizvode i proizvedeno u Srbiji. 

Da li vam se dopadaju ovakvi postovi? Koje Srpske brendove mi možete preporučiti? 

Нема коментара:

Постави коментар