Странице

четвртак, 19. јануар 2017.

Shade and Light Face Paleta

Još jedan Kat Von D proizvod za koji sam obećala da ću napisati recenziju, a koji je bio pun pogodak 2016.godine. Dugo sam se dvoumila da li da kupim paletu za konturisanje, iz raloga što palete za lice često ne sadrže proizvode koje možes ti sam da koristiš jer ti ne odgovaraju baš sve nijanse. Ali, zbog mnogo pozitivnih recenzija sam je ipak kupila, nisam se pokajala. 




Paleta sadrži tri nijanse za hajlajtovanje i tri nijanse za konturisanje. Kao i u Shade and Light paleti za oči (recenzija OVDE) svetle boje imaju naziv na L (light), a tamne na S(shade). 

Prva svetla nijansa za hajlajtovanje, je namenjena za jako svetle devojke i ima rozikasti podton. U sredini, banana nijansa, žutog podtona mi je savršena za setovanje korektora ispod oka, ali ne sprečava uvlačenje u borice nažalost. Treća, namenjena tamnim devojkama, breskva nijansa, meni super dodje kao rumenilo. 

Prva nijansa za konturisanje je dušu dala za svetle devojke i konturisanje nosa. Sivi podton, svetla boja koja se odlično blenda bez da izgleda prljavo na licu. Srednja nijansa, bronzer za mene, topla jako, ja je nanosim veelikom četkom kada ne želim da izgledam iskonturisano, već prirodno. I treća, za mene previše tamna, ne znam hoću li moći i preko leta da je koristim, jer kada se nanosi četkicom još tamnija bude na licu. 


Pri najlaganijem dodiru četkicom proizvod ostaje na istoj. Jaako je malo potrebno, ja poprilično koristim paletu, a jedva da se to vidi. Sporo se troši proizvod, što ga čini isplativim. 

Cena palete je oko 50e, zavisi gde ga nabavite. Od mene ima za kvalitet ocenu čistu 5, mada da opet treba da je kupim, ne znam da li bih iz raloga što ne koristim sve nijanse. 

4 коментара:

  1. Mjerkala sam je ali me te nijanse za hajlajt uopste ne privlace. :/
    Prva nijansa za konturisanje mi se bas, bas dopada, podsjeca me na neki Inglotov HD puder za konturisanje samo jos ljepsa boja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve su mat pa prosto ne ocekuje covek ne znam sta... Ali u sustini, na licu su sve prelepe :)

      Избриши