Странице

недеља, 1. јануар 2017.

The Best of 2016.

Svima koji čitaju blog, želim da 2017. bude najbolja godina do sada! Današnji sam dan sa drugaricom provela fotkajući proizvode o kojima ću narednih dana pisati malo detaljnije. Želim da prvi post ove godine bude kratak o proizvodima koji su mi definitivno najbolji bili tokom godine. 


Ono što mi je žao, a to je da dosta proizvoda sa slike nisu dostupni kod nas. Ali praznici su, ako neko ide van može pogledati i kupiti ako mu se nešto svidja. 

Kat Von D Shade and Light palete za oči i lice su mi naravno favorit. Kvalitet ovih paleta je neopisiv, a ovih dana idu detaljne recenzije i swatchevi. Takodje, njene Everlasting tečni karmini u nijansama Lolita i Lolita2 sam prilično nosila otkako su hladni dani počeli. Studded Kiss karmin u nijansi Lovecraft je favorit već 2 godine. 

Zoeva paleta se naravno morala naći u ovom postu, to ste negde mogli da očekujete. Swatchevi, detaljan post OVDE.

Essence sam poprilično jurila za ove hajlajtere. Pure Nude je vrlo hvaljen od strane K. Lights i naravno, ima razloga zašto. Strobing hajlajter me nije preterano oduševio, ali ih mešam pa mi je to idealna kombinacija. Njihove olovke za usta za 130 dinara su mi nešto jako dobro. 06 i 05 su mi omiljene. 

Aura Ring a bell karmin i tečni ajlajner su mi jako voljeni proizvodi. 

Dr Haushcka dnevna krema od matičnjaka je nešto što koristim već dva meseca. Eucerin krema mi je toliko upalila lice da nisam znala šta ću da radim, pa sam probala mali uzorak ove kreme što sam dobila u apoteci. Nakon toga sam kupila veliko pakovanje, ne iritira me, zaista mi se dopada za sada. 

Golden Rose tečni karmini su ljubav. Samo ću to reći. 

L'oreal mat puder sam počela da koristim pre oko dva meseca. U kombinaciji sa kremom od matičnjaka, lice mi ostaje mat satima bez osećaja suvoće. 

Maybelline Fit me korektor u najsvetlijoj nijansi 15, mi je savršen za hajlajtovanje i prekrivanje podočnjaka. Njihova Lash Sensation maskara mi je najbolja, čak i od L'oreal Telescopic možda.



Nadam se da vam se dopada post. Za neke proivode ovih dana detaljne recenzije, konkretno KVD palete i GR karmini. Koje ste vi proizvode voleli? 

3 коментара:

  1. Kat Von D shade and light eyes zeliiiim odavno! Delimo ljubav ka GR karminima i essence olovcicama :) Essence pure nude trazim otkako sam prvi put cula o njemu od kathleenlights, ali nisam imala srece :(. Gde si uspela da ga pronadjes?

    ОдговориИзбриши