Странице

недеља, 25. децембар 2016.

Šminka za fax + Golden Rose 13 nijansa

Ja lično nemam problem da se šminkam jarkim bojama za fakultet. Ali pošto većina devojaka voli prirodan izgled htela sam da uradim every day look koji uključuje novu nijansu mat tečnog karmina Golden Rose 13. Za sada imam samo nijanse 10 i 13, čekam da ostale nove nijanse izadju pa da ih kupim. 
Što se samog karmina tiče, tekstura, pigmentacija, dugotrajnost je ista kao i kod starih karmina. Dugo traju, ne treba boja da se nadogradjuje, ivice usana se odlično opcrtaju. Ovi karmini od mene imaju samo reči hvale. 




Ova boja jako lepo stoji nekome ko je svetle puti kao ja. Mojoj drugarici koja je tamnija nije dolazio do izražaja. 

Ostali korišćeni proizvodi: 
-Loreal Infallible mat puder 11 nijansa, Maybelline Fit me korektor
-Essence Pure Nude Highlighter 
-Kat Von D Shade and Light palete za oči i lice
-Maybelline color tattoo parmanent taupe za obrve i Lash Sensational maskara 

Нема коментара:

Постави коментар