Странице

петак, 16. децембар 2016.

Essence All about Roses paleta senki

Kada su prošle godine izašle all about palete, meni se najviše dopala Roses verzija. Nju sam kupila, a ona je tad postala moja omiljena drogerijska paleta senki. 
Kao što možete videti, prilično je korišćena. Iz prostog razloga što su sve senke lako razmazive, pigmentovane, ne truse se pri upotrebi, a boje savršene za svakodnevnu upotrebu. Meni su najvise legle mat nijanse,a dok sjajna bela može i kao hajlajter da prodje. Pošto sam ja jako svetla, meni je ta prljavo roze mat boja bila idealna za pregib i smokey eye, ali nekome tamnijem će biti potrebne braon nijanse. Jako malo se nakupljaju u pregibu oka, a jako su postojane tokom dana. Može se kupiti u DM-u ili Lilly-u. Cena je čini mi se 560 dinara. 


Koje vi Essence proizvode volite? 

2 коментара: