Странице

понедељак, 5. децембар 2016.

Maybelline korektori

Ja sam neko ko nema veliki problem sa podočnjacima, medjutim kako imam jako izražene jagodice, izraženiji su i i podočnjaci pa mi puder sam nije dovoljan da ih pokrije. Prvi Maybelline korektor koji sam kupila jeste Age Rewind, jako poznat i proglašen za jedan od najboljih proizvoda koji se mogu kupiti u drogerijama.
Kupila sam ga na proleće, i uzela sam 01 Light nijansu koja je zapravo, tamnija od 03 nijanse. Za leto mi je bila idealna medjutim sada kad je zima skroz se stapa sa bojom moje kože pa mi nije idealna za posvetljavanje dela ispod oka. Obozavam ova sundjerčić kojim se aplikuje, pošto gotovo da na taj način izblendam proizvod sa puderom. U proizvodu se nalazi 6,8ml korektora, medjutim prilično brzo se troši. Ja sam se trudila da ga prištedim jer kod nas nema da se kupi. Pokrivna moć mu je sa minimalnom količinom neverovatna a sama nijansa koja ima žuti podton je perfektna kada imam malo tena tokom leta. Slabo se uvlači u borice ako se brzo setuje. Cena mu je 10e u Nemačkoj,a u Švajcarskoj 14 franaka, znači za skoro 5e skuplje. 
Sledeći kupljen je bio Fit Me korektor, ali ovog puta sam kupila najsvetliju 15 nijansu da imam za zimu. Zaista svetla nijansa ali sa pink podtonom što mi se nije svidelo, ali kad kod nas slabo ima dobrih korektora daj šta daš. Pokrivna moć mu je slabija od Age Rewind korektora, ali ja sam zadovoljna njime i dalje. Jedino što se malo više uvlači u borice mada mi to ne smeta toliko. Mililitraža mu je takodje 6,8ml, a i on se brzo troši mada je jeftiniji i košta oko 5e u Nemačkoj. 
Moj overall utisak o ovim korektorima je da su zaista odlični. Ja sam prezadovoljna i kada odem negde merkam samo njih da kupim.

 Linkovi gde možete poručiti OVDE  i OVDE 

Koje vi Maybelline proizvode volite? 

2 коментара:

  1. Probala sam Affinitone korektor i sasvim dobar ucinak je imao za drogerijski rang, ova dva nikako da se odvazim da narucim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najjeftinija opcija ti je da ti neko donese iz Nemacke. Savrseni su, posebno Age Rewind :)

      Избриши