Странице

субота, 3. децембар 2016.

MAC Soft&Gentle

Moj zvanično prvi hajlajter koji sam kupila jeste MAC. Želela sam ga dugo, medjutim bilo je skupo 35e dati za njega, iako svi pa sada i ja kažu da je on investicija. Kada sam letos na aerodromu imala višak vremena, razgledajući po free shopovima jedino što sam uzela jeste ovo, jer je bilo jeftinije za 30%, dakle izašao me je 25e. 

Prvi put kada sam ga nanela bila sam oduševljena kako može da bude prirodan a i intenzivan ako se stavi više proizvoda. Često se dešava da hajlajtere opisuju kao ili previše pigmentovane ili kao one za svaki dan, a soft&gentle je oba u isto vreme. 
Boju ovog hajlajta ne znam kako bih opisala, definitivno je na toploj strani sa primesama zlatne, kajsija boje ali i nekog srebnkastog odsjaja. Moja mama je oduševljena njime, mnogo smo ga koristile a jedva da se potrošio. Ipak u proizvodu se nalazi 10g što će mi trajati celu večnost, s obzirom da se praškasti proizvodi ne kvare. Postojanost mu je bas dobra ali je slabije primetan sada kada sam bas bleda (moj ten varira od sneg belog do sand nijanse pudera). 
Ono što je meni jako bitno, to je da nemam nikakvu iritaciju od ovog proizvoda. Kada ga nanosim samostalno a i preko pudera, ja na tom mestu nemam bubuljice od njega. Tako da ga preporučujem svakome ko ima jako osetljivu kožu kao ja. Kod nas se u Srbiji može kupiti u TC Ušće u MAC prodavnici. 




Koje vi hajlajtere volite? 

2 коментара:

  1. Eto nisam znala da se praskasti proizvodi ne kvare :D Verujem da je dobra investicija za nekog ko obozava sminku!

    Poyy :*
    www.glamretrostyle.com

    ОдговориИзбриши