Странице

петак, 25. новембар 2016.

Zoeva Cocoa Blend


Ne znam zaista šta mi je. Toliko sam se nakupovala kozmetike u poslednje vreme a ne pišem ni o čemu. Mislila sam da ću prvo pisati o Kat Von D paletama, ali sam za sad odustala jer je Zoeva paleta daleko dostupnija, a zaista divna. 

Želela sam da kupim paletu sa toplim tonovima i bacila sam oko na ovu. Otkako je imam, samo nju koristim i neverovatno puno komplimenata dobijam kad se našminkam njome. Ambalaža je magnetna i tako sigurna i štiti senke.

Od deset boja sve su savršeno pigmentovane, sem jedne doduše, i jako se dobro blendaju. Vrlo su postojane i kada ih nanosim gotovo da mi ništa ne pada na lice. Kombinacija boja u paleti je odlična, nema ni jedne da kažem "hmm pa moglo je i bez ovoga". Čak i ona jedina što ima slabu pigmentaciju (freshly toasted) može lako sa se nadogradi. Cena ove palete je 21e. U Nemačkoj se može naći u Douglas parfimerijama. Shiping za Srbiju je nažalost zaista preskup, 18e, pa sam ja naručila da stigne na babinu adresu u Švajcarskoj, što me je izašlo 7,5e. 





Iz ovog prvog reda, najviše koristim bitter start i warm notes. Sweeter end je jako lepa ali je jako diskretna na očima. 


Iz drugog reda, prve dve su mi favorit a mislim da vidite i zašto. Delicate acidity je odlična za smokey eye u sivim tonovima,nešto mi se ne uklapa sa ostalim nijansama ove palete. 


Šta mislite o ovoj paleti? Koje vi Zoeva proizvode volite?

2 коментара: