Странице

уторак, 20. септембар 2016.

Freeman Charcoal&Black Sugar polishing mask

Posle mora, Danske, osećala sam da je mojoj koži potrebna neka extra nega. Mnoge devojke iz mog okruženja su hvalile Freeman-ovu crnu masku za lice, pa sam odlučila da je kupim. Dvoumila sam se izmedju nje i žute maske za problematičnu kožu, ali sam ipak uzela ovu jer vrši i piling lica. 
Iz nekog razloga sam ovu masku smatrala skupom (680din otprilike) ali sam shvatila da cu je koristiti barem 20 puta s obzirom na mililitražu od 175ml, imajući u vidu da maske za jednu upotrebu koštaju po minimum 100din.

Ova dual action maska+piling je od aktivnog uglja i crnog šećera. Ne sadrži u sebi parabene i odgovara svim tipovima kože.
Maska je namenjena da pokupi višak masnoće sa lica,uradili piling i detoks kože a da pritom ne isušuje lice. Posle prvog korišćenja mi je lice malčice buknulo,imala sam nekoliko bubuljica verovatno iz razloga što se sve izbacilo na površinu. Ja to primećujem na taj način sto kad uradim piling/stavim masku nakon sat vremena mi izbije mnogo masnoće na površinu a kasnije se koža manje masti. Koža je jako mekana posle korišćenja. Koristim je jednom nedeljno otprilike pošto nemam neku veliku potrebu da se mackam svim i svačim, ali što je duže koristim više mi prija i odgovara tako da svoju popularnost prilično opravdava. Kao maska mislim da je ništa posebno ali piling je zaista dobar.

Koje vi maske za lice volite?

Нема коментара:

Постави коментар