Странице

недеља, 4. септембар 2016.

5 proizvoda koji su obeležili leto 2016.

Dok sam razmišljala da li da pišem o favoritima meseca avgusta, shvatila sam da sam iste proizvoda koristila celo leto. Tokom leta šminka mi je minimalna i zbog toga sam i izdvojila baš 5 proizvoda koji su bili rutina pri mom šminkanju. Ono što mi je posebno drago- svi ovi proizvodi su drogerijski i sem Maybelline korektora sve možete kupiti kod nas. 
Puder je naravno, kao i prošlo leto Rimmel Lasting Finish. Toliko ga svuda nosim sa sobom da su slova na njemu izbledela. Kad se nanese, ne daje ni dewy ni mat izgled kože, izgleda jako prirodno sa jakom pokrivnom moći. Ima spf25 u sebi, pa mi nekad lice izgleda svetlije na slikama zbog toga.

Korektor Maybelline Age Rewind, proglašen za jedan od najboljih drogerijskih proizvoda me je oduševio na prvo korišćenje. Baba mi ga je donela iz Švajcarske, pošto kod nas nema da se kupi kao ni Fit Me korektor, što mi nije jasno jer znam da su popularni proizvodi. Odgovara mi baš iz razloga što se suši mat pa mi lice u tom delu ne prosija previše brzo (ma koga lažem, prosijam posle sat vremena). Moj je u nijansi 01 Light, koja je zapravo tamnija od 03 Fair, zato mi je preko leta bila idealna posebno zbog žutog podtona.
Sajt sa kojeg možete da poručite OVDE.

Highlight i bronzer su Flash Cosmetics, neke potpuno random poljske kozmetičke kuće. Sestra je kupila u parfimeriji za nekih 250din, mislila sam da je glupost nevidjena dok nisam probala i oduševila se. Highlight je zaista divan, vrlo intenzivno zlatan dok je bronzer slabije pigmentisan, takodje toplog tona. Kupljeno je u običnoj parfimeriji u Aranđelovcu, za Beograd ne bih znala gde ima da se kupi kao i na drugim mestima, ali vas ništa ne košta da obidjete po gradu da vidite, zaista se isplati. 


Olovka za obrve je Essence Soft Blonde, skoro potpuno potrošena. Kremasta, jednostavna za nanošenje celo leto je bila korišćena.

Za usne je najčešće bio nanošen NYX mat tečni ruž u nijansi Manilla. Više o njemu OVDE.


Нема коментара:

Постави коментар