Странице

понедељак, 29. август 2016.

The Body Shop Wild Argan Oil sapun

U prethodnom postu sam pomenula da sam kupila sapun masažer od Body Shopa. On je bio prva stvar koju sam isprobala kad sam došla kući, zato sam uslikala sapun minut pre nego što sam pocela da ga koristim. 
Ovaj sapun je obogaćen Arganovim uljem i sajtu kažu da je luksuzni spa masažer sapun. Prvim korišćenjem nisam bila baš oduševljena jer osećaj masaže nisam puno osetila. U trenutku sam se pokajala što nisam uzela neki gel ili bilo sta drugo, medjutim, dopao mi se način na koji peni sapun, miris je lep ali diskretan i posle tuširanja koža je bila prečista bez onog osećaja suvoće ili škripanja. Nekoliko dana sam ga koristila zaredom i već posle četvrtog puta masažne kuglice su se skoro izbrisale i postaje sada običan sapun. 
Sapun kao sapun mislim da je dobar čak i za suvu kožu, ali nisam fascinirana da bih ga opet kupila. Skoro sam ga 10e platila i za taj novac više bih volela da sam uzela Matasov piling koji mi savršeno odgovara. Ako ste više ljubitelji sapuna nego gelova, mislim da će vam se dopasti sapun ali da u Srbiji možete naći sigurno slične i bolje. The Body Shop je prilicno dostupan svuda sem u Srbiji a možda i Balkanu generalno, pa uvek možete naći nekog da vam donese nešto ako se zalepite za odredjenu stvačicu. 

Нема коментара:

Постави коментар