Странице

субота, 27. август 2016.

New in- Make Up and Skincare

Pre nekoliko dana sam se vratila iz Danske. Pošto sam jos od februara znala gde idem, dobro sam isplanirala šta ću kupiti, a i puno sam radila da bih sebe častila onako kako želim pa iz tog razloga skoro da ništa od kozmetike duže vreme nisam kupovala u Srbiji i zato je bilo slabo postova.

Sephora
Ono što sam čekala šest meseci, to je Kat Von D šminka. Njen sam veliki fan od 6. osnovne, a njene kozmetičke linije od 2013. godine i kad god mi se ukaže prilika gledam da nešto nabavim. Shade and Light palete su odavno na listi želja, iz raloga što sam ja skroz mat tip osobe. Želela sam da kupim od tečnih karmina Bow n Arrow, ali ga nije bilo pa sam uzela Lolitu i Lolitu 2.





Matas Haul 
Matas je u Danskoj kao kod nas Lilly, prodaje njihove proizvode ali i drugih proizvodjača, mahom drogerijskog porekla ali i high-end. Tetka mi je na poklon uzela Matas salt body piling,bez parabena i blago parfermisan. Miris je nežan, isprobala sam ga juče i to je ubedljivo jedan od najlepših proizvoda koje sam probala. Cena mu je oko 75dkk, što je oko 10e.

Maybelline  Fit me  korektor je bio duže vreme na listi želja, pošto sam Age Rewind korektorom prezadovoljna. Ne isplati se kupovati ga u Danskoj jer mu je tamo cena skoro 10e, dok je u Nemačkoj nepuna 5e. 

The Body Shop 
Kad udjem u njihovu radnju, bukvalno ne znam šta bih pre uzela. Iako mi se dosta stvari svidja, zaista mislim da su im cene jače nego što treba da budu i zbog toga više barim oči nego što nešto kupim,jelte. Ali sam sad uzela Argan Oil masažer sapun koji već uveliko koristim, jako lepo neguje kožu i ostavlja baš čistom. Miris je takodje divan. Cena mu je oko 8e.


M.A.C 
Dugo vreme na listi želja se nalazio Soft and Gentle hajlajter. Uvek mi je bilo mnogo da dam preko 4000din u Srbiji, pa sam u free shopu na aerodromu kupila za 25e, što je zaista velika ušteda jer proizvoda ima dosta i slabo se troši. Koristila sam ga, oduševljena sam u svakom smislu. 


DM Srbija 

Na tetkinu preporuku, koja ima isto jako osetljive pazuhe sam kupila Bionsen dezadorans bez alumijuma, parabena i alkohola. Zapravo mi se najvise dopalo to što je ekološki proizvod i ne oštećuje ozonski omotač.
Dove Derma Spa kolokcija je na sniženju trenutno i ja sam ovim losionom za telo PREODUŠEVLJENA miris, hidratacija, brzo upijanje, sve.

Koji vam se proizvod najviše dopada? Želite li posebnu recenziju za neki proizvod? 


1 коментар: