Странице

среда, 10. август 2016.

Summer Glam Look

Znam. Raspust je. I Andjela je očistila sve ispite u junu. Odmor mi je bio potreban od svega tako da bukvalno nisam želela ništa da pišem dok nemam inspiracije. Iako sam htela da napisem recenzije nekih proizvoda, ipak pišem kratak post o letnjem večernjem izgledu. Šminkala me je moja drugarica Nevena, pa ukoliko ste iz Novog Sada možete njoj da se obratite OVDE.
Puder: Rimmel Wake Me Up u najtamnijoj nijansi
Korektor:Maybelline Age Rewind-light 01 i Aura Corect Me
Konture:Nyx Taupe Rumenilo 


Hajlajt:Flash Collection paletica 

Senke: Sleek paleta Vintage Romance
Maskara: Maybelline Lash Sensation
Obrve: Maybelline Color Tattoo 40

Usne:Essence Satin Mauve olovka 

Kako se vi šminkate preko leta za izlazak? Kako vam se dopada ova šminka?

Нема коментара:

Постави коментар