Странице

понедељак, 6. јун 2016.

Ideja za šminkanje sa Golden Rose 10 karminom

Zdravo drage,kako vam je prošao ponedeljak? Ja da mogu uvek bih premotala vreme da dodje vikend.
Odlučila sam da vam napišem post o makeup izgledu koji sam nosila proslog vikenda na rodjendanu. Zvezda izgleda je naravno Golden Rose mat tečni karmin.


Pošto me je zapravo šminkala moja drugarica Nevena  naravno da je morala da stavi akcenat na kožu. Ona je stavila puder za koji nisam mislila da ću ja ikad naneti, a u pitanju je puder sa dewy finišom. Koristila je Max Factor Skin Luminizer u nijansi 45. 
O bože, toliko me je puder oduševio da sam ja bez reči. Nisam dobila bubuljice od njega što je važno, preporučujem ga svima. Korektor i hajlajt je bio Maybelline Age Rewind (uskoro blog post). Konturisanje je uradila sa Nyx Taupe rumenilom, a hajlajt je neki Inglotov.

Što se tiče očiju, zadržana je maksimalna jednostavnost i neki klasičan Andjela izgled. Smokey uradjen Loreal matte 106 senkom, i ugao oka vrlo hajlajtovan mokrom belom sedefastom senkicom. Maskara bez veštačkih trepavica.

Usne su naravno, Golden Rose 10 mat tečni ruž. 

Kako vam se dopata ovaj post? Imate li vi ovaj karmin? Jeste li koristili ovaj puder? 
Ako je neko zainteresovan za šminkanje,a iz Novog Sada je,dopada mu se ovaj look, obratite se Neveni.

https://www.instagram.com/hiperaktivnaaa/ :)

Нема коментара:

Постави коментар