Странице

недеља, 5. јун 2016.

Kako odabrati pravu kremu za masnu kožu?

Kada neko ima masnu kožu, po nekoj logici odmah svi mislimo da nam krema ne treba. Ja sam bila jedna od tih osoba za koju krema nije bila nešto što ce biti obavezno u neseseru. Kako sam počela da istražujem, otkako redovno idem kod dermatologa (Drenka Karadinović u studentskoj poliklinici u Krunskoj) shvatila sam koliko je nega i hidratacija kože važna.

Prva asocijacija na kremu za lice je većini-Nivea klasična,Nivea soft,Loreal kreme... Ali izbor kreme za masnu kožu posebno ako je na to još i problematična,može zaista biti noćna mora.
Zbog čega? 
Krema za masnu kožu ne bi trebalo da bude masna već na vodenoj bazi, nikako da bude komedogena, niti previse hidrirajuća da koža ne bi lučila još više sebuma, po mogućstvu bez parabena.
Krema koju ja koristim već 6 meseci i o kojoj imam napisan post je Effaclar H, krema koja je namenjena masnoj,osetljivoj koži oslabljenoj tretmanima protiv akni. 

Struktura ove kreme je jako lagana, brzo upijajuća i ja je mažem samo jutri. Po mom mišljenu ako neko ima masnu kožu sasvim je dovoljno jednom na dan da je maže kremom.

Okačiću slike nekih drugih krema za koje mislim da su dobre za masnu kožu. 
Eucerin Q10 krema za normalnu i masnu kožu, nekomedogena, lagane teksture, protiv starenja. 
Logona tečna krema sa mentom za masnu kožu, nekomedogena,osvežavajuća, može da se meša sa puderom. 
Bioderma Sebium Hydra krema za lice. 
Afrodita young and pure matirajuća krema za lice. 

Nadam se da sam vam pomogla oko izbora kreme. La Roche Posay, Eucerin, Biodermu možete potražiti u apoteci Srbotrade i tako uštedite novac. Logona može da se kupi u Liliju i često je na sniženju. Afroditu možete kupiti u DM-u i Lilly-ju čini mi se. 



Нема коментара:

Постави коментар