Странице

уторак, 3. јануар 2017.

Golden Rose tečni karmini

Iako sam već pisala o Golden Rose tečnom karminu u postu poredjenja mat tečnih ruževa koji možete videti OVDE, moja kolekcija se poprilično upotpunila od tada pa sam želela odvojeni post da napišem. Nijanse koje možete videti u ovom postu su 05, 10, 13 i 15. 


Kada su prošlog proleća izašli GR mat tečni karmini, većina je odlepila za nijansom 10. Jedina je bila sivo-ljubičasta. I ja sam je kupila i dosta je nosila. Pre 10 dana su kod nas stigle još pet novih nijansi. Kupila sam 13icu i 15icu. 

Nijansa 13 je za mene apsolutno idealna boja karmina za svaki dan, dok nijansa 15 je najlepša bordo boja koju imam u kolekciji. 


Količina proizvoda u bočici je 5.5ml. Svaka od ovih nijansi je fenomenalno pigmentovana sa samo jednim slojem nanošenja karmina. Ne skidaju se tokom jela, ali meni nakon 5-6 sati nošenja stvaraju neprijatan osećaj na usnama. Ja ih volim jer mi ne isušuju usne. Svaki dan da ih mažem, neće biti ništa. 
Teksura je vrlo kremasta sa predivnim mirisom, a aplikatorom se vrlo lako opcrtaju usne pa olovka nije potrebna. 

Od vrha:15, 05, 10, 13


Da li vi volite ove karmine? Koje nijanse mi preporučujete?

Нема коментара:

Постави коментар