Странице

четвртак, 5. јануар 2017.

Jednostavna šminka za Božić uz Golden Rose 15 tečni karmin

Obožavam tamne tonove bordo,crvenih nijansi i na očima i na usnama. Za Novu godinu sam se našminkala tako naravno, ali sam mislila da bi to bila i idealna šminka za Božić ako nemate ideje. Sam izgled je jako jednostavan- oči su smokey sa zlatnom bazom i toplo braon-crvenim pregibom bez ajlajnera i usne bordo boje.


Što se tiče baze, koristila sam Dr Haushcka kremu od matičnjaka i Loreal Infallible mat puder nijansa 11. Korektor je Maybelline Fit me. 

Za oči sam koristila Zoeva Coca Blend (recenzija OVDE) paletu senki uz KVD Shade and Light. Maybelline maskara, naravno. Kao što možete videti, na očima dominira zlatna boja uz minimalno naglašen pregib senkom. Lllums ima i kremastu i praškastu zlatnu senku, ako vam treba neka lepa. 

Usne su Golden Rose 15 tečni karmin, koji je savršen. Detaljna recenzija, swatchevi OVDE. 

Ovim postom želim da vam poželim da lepo provedete predstojeće praznike. :)

Kako vam se dopada ovaj izgled? Kako ćete vi biti našminkani za praznike? 

2 коментара: