Странице

четвртак, 18. фебруар 2016.

Povoljna šminka za svaki dan

Zdravo drage moje, za Dan zaljubljenih sam rešila da se našminkam u rozikastim tonovima, skroz nežno. Kad sam se našminkala shvatila sam da sam za izgled koristila sve Essence proizode, Maybelline maskaru i jedan Aurin tečni ruž koji nije bio neophodan. Zato sam rešila da podelim sa vama ideje za jednostavan, brz, elegantan i pristupačan novčano izgled jer često navedem proizvode koji nama nisu dostupni. 



Za obrve sam koristila Essence senke za obrve u Blonde nijansi, tako što svetlu stavljam na prvu polovinu obrve a tamnijom pravim luk obrve i popunjavam gde treba. Cena je oko 330din.


Za oči sam koristila Essence All about roses paletu za oči koja je prejeftina u odnosu na kvalitet i količinu proizvoda koja se dobije. Dobijate 8 senki skroz dobrog kvaliteta, kako mat tako i sjajne. Za ovaj izgled sam nanela prvu donju nijansu, mat belu sa rozim podtonom,a na pregibu oka jelte crease-u sam nanela trecu donju nijansu, prljavo ljubičastu. Cena palete je 550din. Ja nemam uslikano jer nije kod mene pa sam stavila sliku sa interneta.  Na donjoj vodenoj liniji oka sam nanela Essence belu kohl olovku i stavila je na unutrašnji ugao oka kao hajlajt i lepo izblendala najsvetlijom senkom. Cena je 130din.

Maskara je Maybelline Lash Sensation. Može na akcijama u DM-u da se nadje za 670din.  

Za usne sam koristila Essence 06 Satin Mauve olovku za usne čija je cena 130din ako imate sreće da je kupite jer je stalno rasprodata. Recenzija ovde. A karmin preko je Aura Last Goodbye koji sam potrošila pa je samo dalo podlogu da lepo razmažem olovku. Cena je oko 500din, zavisi gde. 

Puder nisam koristila. Vi možete da izgled modifikujete kako želite, ovo je samo moj predlog.

Kako vam se čini ovaj post? Predloge, mišljenja možete ostaviti u komentarima. :)
Uskoro će biti malo drugačiji giveaway pa budite u toku. :)

2 коментара:

  1. Prirodno,essence senke imam i odlicne su!Lepa koza lica,blago tebi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma gde lepa ovo je samo zbog svetla tako izgleda, ja muku mucim sa kozom :D hvala ti od <3

      Избриши