Странице

петак, 22. јануар 2016.

Moje iskustvo sa Koto Dermom

Ovo će biti malo drugačiji post o mome utisku o Koto Dermi koja je jako popularna u Beogradu. Ko ne zna-Koto Derma je specijalizovana kompanija koja se bavi proizvodnjom i plasmanom dermokozmetičkih proizvoda, savetovanjem i pružanjem usluga iz oblasti dermofarmacije. Njihov sajt možete pogledati ovde.
U Koto Dermi kada zakažete, pregleda vas stručnjak farmaceut magistar za dermatološke proizvode i on vam na osnovu onoga što vidi preporuči sta treba da koristite od njihovih proizvoda.
Ja sam prvi put otisla sa 17 godina kada je počela havarija sa aknama. Od proizvoda koje sam koristila je bio njihov gel za umivanje,losion,i neki razni gelovi za lečenje akni. Zaista je posle nekog vremena pomoglo, ali se problem vratio veći nego što je bio nakon prestanka korišćenja njihovih proizvoda. Tako da sam opet, nakon nekog vremena se vratila kod njih...i dobila istu terapiju. Bio je jedan period kad mi je koža bila nenormalno masna, koristila sam njihovu masku od zeolita i mnoge druge proizvode za kontrolu lučenja sebuma i bilo je sve gore bukvalno. 

Ono što sam čula od drugih dermatologa da je nihova kozmetika puna kortikosteroida (opasna vrsta lekova koja izmedju ostalog leči akutne upalne promene) i da na taj način stvara zavisnost. Ono što sam ja zapazila jeste da kod svih osoba koje su prestale da koriste njihove proizvode posle izvesnog vremena se problem ponovo javio. A njihove proizvode je koristila (i dalje koristi) moja sestra, tetka, drugarica.

Od proizvoda koji mi se svidjaju su njihov gel za umivanje i aloe gel koji ne iritira ali u suštini ne radi ništa koži.  Što se tiče ostalih proizvoda meni se lično nisu dopadali jer nisam videla da zapravo nešto rade i rešavaju na duži period. Cene njihovih proizvoda se kreću od 150 pa naviše, s obzirom da je pregled besplatan oni uvale 7-8 proivoda i na taj način zaradjuju.

Za kraj ću dati moje mišljenje. Kada sam počela da koristim njihove proizvode tada sam počela da se bavim i negom kože, pošto su mi pomagali ja sam ih u nebesa dizala, a kada bih prestala sa terapijom bila sam u očaju. Kada vam daju neke kreme (konkretno na primer H,K,M gel) vi na njima uopšte ne vidite sastojke niti znate šta je to u stvari. Da mi neko sad uvali neki takav proizvod gadjala bih ga s njim, ali sam tada bila mladja i nisam obraćala pažnju na neke stvari. Ne mogu da kažem da su loši, mislim da se trude i da su jako profesionalni ali da se neke stvari ne mogu samo površinski izlečiti. Smatram da farmaceut nije kompetentan da leči kožu.

UPDATE:  Prošlo je tri godine kako ne koristim ništa njihovo. I dalje lečim kožu od onoga što mislim da su oni najviše pogoršali. Slušala sam priče i iskustva drugih ljudi koji su tamo lečili akne, svako je prošao kao ja. Odvojite novac za stručnog dermatologa, a ja se nadam da će neko ove šarlatane da tuži u jednom momentu, jer zakonski ne smeju da prodaju proizvode na kojima nema deklaracije sastojaka. Nije problem sa tim što ja ne znam šta mažem, već što kompanija zaradjuje na tudjem očaju jer je veoma teško psihički podneti problem koji svako može da vidi, kao što su to u ovom slučaju akne. 


12 коментара:

  1. Svakome se desila neka ovakva omaška, da upotrebljava preparat koji mu ne odgovara. Jedno mogu sa sigurnošču da ti savetujem, a to je da nikada na svoju kožu ne nanosiš preparat čiji ti sastav nije poznat.I da, farmaceut nije kompetentan da leči, on samo ispunjava naloge lekara da pripremi određeni lek.Kožu može da leči samo lekar, i to ne bilo koji, već specijalista dermatolog. Kada farmaceut leči to je nadri-lekarstvo. Naučila si lekciju težim putem, ali sada si bogatija za iskustvo (koje si nesebično podelila sa nama). a uzgred, ako ne grešim, zaključujem da je problem sa aknama iza tebe, a to je najvažnije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost sve je to bilo u tom periodu kada ja nisam znala nista o nezi koze, pa sam im verovala... Zato sam i ovo napisala, mozda nekom pomognem da ne gresi kao ja :)

      Избриши
    2. Pozdrav svima. Ja isto koristim njihove proizvode i lecim se kod nih vec 3 godine. I vise sam efekta videla u pocetku nego sad. Imam pribleme sa licem a niko i dalje ne zna sta je u pitanju pa bi me zanimao savet gde bi mogla da odem i kome da se obrarim. Bila sam u Grackoj bolnici Zvezdara i u Klinici Za Dermatovenerologiju, Džordža Vašingtona. Hvala puno svima unapred na svakom savetu

      Избриши
  2. Sve je individualno ,kako problemi tako i njihovo rešavanje. Nisam se pokajala što sam im poklonila poverenje. Problem sa kožom lica se kod adolescenta popravio za 90% u roku od 3 meseca. Hormoni divljaju , ali je lice odlično. Nastavićemo da koristimo proizvode i dalje. Neko je pitao - da losion anti akne H i losion anti akne E su odradili posao.

    ОдговориИзбриши
  3. Prodavacica magli .Ljubazni i fini lazovi koji uzimaju novac preko preparata ne ispitanog porekla.Dete vec pola godine lecim od njihovih preparata.

    ОдговориИзбриши
  4. Navuku vas da dolazite godinama da bi kupivali preparate a cim prestanete lice vam izgleda kao da imate variolu veru.Uzas !!!Svetski lazovi u centru grada!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam samo jednom otišla i sve se sredilo. Imam blistavu kožu. Rado ih preporučujem svima. Nikada, posle te jedne terapije, ja nisam imala nijedan problem.

    ОдговориИзбриши
  6. Preporučila mi ih je sestra kojoj su, takodje, pomogli.

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam imala a imam i dalje vec tri godine problem sa licem.Imam masnu kozu,koristila sam dosta preparata koji mi nisu pomogli i dzabe sam bacila toliko para.Moja sestra i ja smo cule za Koto-Dermu od njene drugarice koja kaze da su njihovi preparati njoj dosta pomogli za lice a imala je dosta gori problem od mene.Zakazala sam pregled kod njih mesec dana unapred(jer ranije nije bilo moguce) i bukvalno sam odbrojavala dane nadajuci se da ce mi preporuciti nesto gde ce mi se koza oporaviti.Kao i tebi,preporucili su mi 6 preparata gde sam morala da pratim korake,koristila sam ih ujutru i uvece i takodje na pakovanju uopste nije pisalo od cega su napravljeni ti proizvodi.Tacno se i secam sta su mi dali da koristim(ako nekoga zanima napisacu)
    1. Emulzija tj. gel za ciscenje koze
    2.Termalna voda (ne razumem poentu ovoga ali dobro)
    3.Losion anti acne(veca boca)-koji se stavlja na celo lice
    4.Losion anti acne(mala bocica)- gde je izrazen jak miris i stavlja se iskljucivo na akneLang
    5.H-gel
    6.Aloe gel(krema)
    Koristila sam mesec dana,i polako je krenula koza da mi se smiruje,ali posle prestanka upotrebe lice mi se opet pogorsalo...
    Od svih tih stvari koji su mi dali da koristim jedino mi se svidela kremica tj. aloe gel koji koristim i dan danas posle skidanja sminke i podlogu pre sminke...Sve ostalo je katastrofa.

    ОдговориИзбриши
  8. Koto dermu koristim godinama. U pocetku i preparate za bubuljice (H, K gel), a sada samo emulziju za umivanje, losion i aloa vera gel. Odlicni su i bas odgovaraju mom licu. Jedino ta kombinacija mi odgovara, ne masti se moza i bude mirna, bez upaljenih bubuljica. Bubuljice se pojave pred ciklus kod svakog i to je normalno, ali dovoljno je da jednom-dva put namazem na samu bubljicu H gel i gotovo. Veoma sam zadovoljna njihovim proizvodima, profesionalnoscu i ljubaznoscu. Oni uvek kazu da problem dolazi iznutra, treba ga otkriti a oni lece samo posledice.

    ОдговориИзбриши