Странице

уторак, 19. јануар 2016.

Omiljeni proizvodi za obrve (high end i drogerijski)

Ne znam za vas ali ja kad nactam obrve izgledam kao sasvim druga osoba. Često se dešava da cak ni to ne uradim jer otkako sam na terapiji za lečenje akni nemam volju da se šminkam. 

Medjutim uvek posvećujem posebnu pažnju proizvodima za obrve, a ovo su mi omiljeni.



1. Broj jedan je bez sumnje Anastasia Beverly Hills Dipbrow, već sam pisala OVDE.



2.Pod broj dva bih stavila Loreal 106 senku za oči. Relativno skoro sam je otkrila, to je proizvod koji je odličan kao senka, kao kontur boja i meni je super i za obrve. Daleko je postojanija od Essence senki za obrve. Cena joj je oko 700din čini mi se, ja sam je na sniženju platila oko 550. 

Broj 3 će biti Essence senke za obrve u nijansi Blonde. Ovo je zapravo prvi proizvod koji sam kupila za obrve pre oko 2-3 godine i njega sam koristila dok nisam uzela ABH Dipbrow. Iskreno nije da toliko volim ovaj proizvod koliko mi je kao neka uspomena prirastao za srce, daleko je bolji ako se preko nanese neki gel. Cena je 330din.


4. je Essence olovka za obrve koju sam ukrala od sestre i koristim je kada bas žurim negde inače je ne bih koristila. Boja je lepa za plavuše ali posto je istrošena ne vidim koja je nijansa u pitanju. Mislim da je oko 200din. 


5. Za kraj sam ostavila Essence gel za obrve-Make me brow. Ovaj gel je oodličan ako imate guste obrve koje ja imam samo na prvoj polovini, a ostatak moram da crtam. Lepo fiksira i zadovoljna sam time. Cena je oko 350din. 

Levo je Essence olovka,a desno Essence gel

Levo je Loreal senka,u sredini svetla senka Essence a skroz desno tamnija boja
 Kako vam se čini post? Ako ste plavi,koje proivode vi koristite? 

4 коментара:

  1. Vidim da svi hvale Anastasijine proizvode, pogotovu ove za obrve, pa cu morati daisprobam nekad, definitivno! :))

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam plava, ali mi obrve nisu crne, pa koristim sive nijanse. I ja imam esence set (mada su mi boje previse braonkasto-taupe, a meni treba sivkasto-taupe), a takodje i ja koristim senke za popunjavanje praznina (Manhatan-multi effect). Najbolja mi je NYX olovka sa pljosnatim krajem.U svakom slucaju, raduje me ova "ekspolzija" preparata za obrve-sada ima puno vise izbora, a iz tvog posta i mene je zaintrigirao anastasijin pproizvod

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olovke su super ali nekako sve vise volim da crtam cetkicom jer mnooogo deluje lepse i prirodnije,NYX ima dobar gel njega sam probala od drugarice :)

      Избриши