Странице

среда, 2. март 2016.

L'oreal matte 106 senka

Moj izbor senke za svaki dan je definitivno neka svetla braon nijansa. Ide uz svaku odevnu kombinaciju,daje svež izgled i meni lepo stoji. Jedna šminkerka iz Aranđelovca mi je preporučila da pogledam Loreal senku za pregib oka, tj tranzicionu boju.
U decembru je bilo veliko sniženje L'oreal proizvoda u DM-u pa sam rešila da pogledam. U početku mi se nije dopala boja zbog svetla u drogeriji ali sam rešila da kupim jer je bila na sniženju. Sutradan sam se oduševila na dnevnoj svetlosti jer je boja prelepa. Nešto izmedju tople i hladne braon,više vuče na hladni ton. Probala sam je za obrve, za konturisanje, kao senku preko celog kapka i kao tranziciona boja se odlično pokazala. Boja je mnogo jača kad se nanosi prstima, dok sa četkicom može da se nadogradjuje. Ono što se meni zapravo najvise svidja jeste postojanost ove senke. Ne mrda nigde bukvalno. Posebno ako se nanese prstima. Slabo ulazi u borice takodje. Ako ste jako svetle puti kao ja-ovo će biti vaša holy grail braon senka za sve.



Ja sam je na sniženju kupila za oko 550din, moj je savet da sačekate sniženje i kupite je,ova senka je zaista odlična.

Kako vam se dopao ovaj post,koje vi L'oreal senke koristite?

4 коментара:

  1. Dopada mi se nijansa, bas je lepa, i kako se sminkam dosta disktretno za svaki dan, mislim d bi mi odgovarala, a bas i odavno nisam koristila nista od L'Orealovih senki. Cak mislim da je u skopskom DM-u akcija na proizvode L'Oreala

    ОдговориИзбриши