Странице

среда, 25. новембар 2015.

Zameni high-end drogerijskim proizvodom #1

Već neko vreme sam razmišljala da napišem post o zameni high end drogerijskim proizvodom. Glavni razlog toga je to što većina devojaka koja se školuje ne može sebi da priušti tako nešto, a postoje jeftinije i dostupnije zamene za većinu high end proizvoda.
Ja sam imala sreću pa sam na poklon dobila prošlogodinji Kat Von D set karmina i senki, pored još nekih njenih proizvoda koje imam to je najluksuzniji brend koji ja posedujem (i omiljeni). Iz tog celog seta karmina meni je jedna od najdražih nijansi Motorhead (naziv inspirisan istoimenim bendom), najtamnija nijansa, boja trule višnje.  Želela sam da nadjem zamenu za tu nijansu i kupila NYX-ov tečni mat ruž Transylvania.
Cena je 710 dinara, što je za nekih 200din skuplje od Aurinih tečnih mat ruževa. Teksutra je jako kremasta pri nanošenju ali ističe ispucalost više nego KVD pa bi piling bio neophodan pre toga. 





KVD gore,NYX dole

Na slici izgleda kao da je NYX tamniji to je jer ima dosta količine jer je tečan, ali na usnama nije. 
Kako vam se dopata ovaj post, želite li još postova ovog tipa? :)

4 коментара:

  1. Prelepe su nijanse :) super post i hocemo jos :D

    ОдговориИзбриши
  2. I meni se dopadaju postovi ovakvg tipa! Prelepe nijanse, posebno ove NYX koju jedva cekam da isprobam! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neces se pokajati sigurno :D Ja sam se dvoumila izmedju Copenhagena i ove,ali ova mi je bas prava zimska boja :D

      Избриши