Странице

петак, 27. новембар 2015.

Dve omiljene olovke za usne-NYX i Essence

Ovaj post ću početi tako što ću se zahvaliti svima koji pratite i čitate moj blog, jako me raduje što su moji poslednji postovi imali dosta pregleda, to me motiviše da pišem još više. 

Danas vam donosim kraću recenziju mojih omiljenih olovki za usne, u pitanju su NYX "Natural" i Essence "Satin mauve". 



Essence olovku sam više od pola potrošila (i sestra mi ju je krala), često mi je boja izbora jer ide uz svaki odevni predmet i uz bilo koju boju senke na očima. Boja je idealna mauve mat nijansa, jako je kremasta i postojanost je skroz solidna za cenu od 130din. Želim da kupim novu ali kad god odem na Essence štand one su rasprodate.

NYX Natural olovku sam dugo merkala, relativno skoro sam je kupila i odmah sam se zaljubila u nju. Boja bih opisala kao toplu svetlu karamel, baš sam juče sminkala tetku za proslavu i ona se oduševila, stoji drugačije na svakome i jako lepo i prirodno ističe usne. Nije toliko kremasta kao Essence ali je postojanost malo duža. Cena joj je 415din. 


Gore je Essence,dole NYX





2 коментара:

  1. Boje su predivne! Imam Essence olovku, samo u drugoj nijansi i obozavam je! NYX olovku cu kupiti prvom prilikom! :) <3

    ОдговориИзбриши