Странице

уторак, 24. новембар 2015.

Golden Rose Matte eyeshadow

Danas imam opet jednu senku za oči, a u pitanju je Golden Rose senka u boju 203. Meni je uvek senka izbora za kapak roze boje, imam osećaj da mi najviše otvori moje zelene oči (iako za tim nema potrebe jer su dovoljno krupne) i lepo ide i uz braon i crnu senku.
Skoro sam bila u Aviv Park tržnom centru, tamo ima Golden Rose radnja i ova senka mi je privukla pažnju zbog svoje pigmentisanosti. Ima i drugih boja koje su prelepe ali meni nisu bile neophodne tako da ih nisam kupila. Izbor boja nije ne znam ni ja koliko širok ali su to sve praktične boje koje se lako kombinuju. 
Ono što je mene posebno oduševilo kod ove senke je to što se savršeno blenda s drugim senkama. Postojanost je solidna, posle par sati je boja malo izbledela, što je opet korektono za cenu od 250dinara.



Želim vam lep i prijatan dan uprkos ovoj hladnoći napolju. :)

2 коментара: