Странице

среда, 18. новембар 2015.

Rimmel Lasting Finish Blush

Iako mi počinju kolokvijumi sledeće nedelje, želela sam da vam pre nego što ozbiljno prionem na učenje napišem jedan post. Radi se o Rimmel rumenilu u nijansu 050 Live Pink, koje je moja sestra kupila pre par meseci pa mi ga je poklonila jer ga nije koristila.

Bila sam jako skeptična kad sam ga uzela, prosto sebe nisam videla s jarko pink rumenilom nikad,uvek sam koristila neke kajsija ili prirodnije pink nijanse. Rešila sam da mu dam šansu i nisam bila preterano oduševljena. Onda sam otišla na more i mnogo pocrnela, pa sam rešila da opet probam i vidim kako će izgledati. Izgled je bio potpuno drugačiji, tako da sam ga ja nosila dok sam bila preplanula. Sada kad mi se vratio moj beo ten,koristim ga opet ali jako malo jer je boja prilično intenzivna.
Rumenilo kaže:prirodna prozračna završnica. Dugotrajan,otporan na razmazivanje.
Dugotrajnost je solidna,ali da bi se dobio prirodan izgled mora malo proizvoda da se uzme i brzo da se stavi,jer ako na jednom mestu mnogo stavite nećete razmazati kako treba sigurno.
Moj utisak o ovom rumenilu da bolje stoji osobama koje nisu previše bledog tena,kvalitet je skroz okej za cenu,čini mi se da kosta oko 500din u bilo kojoj drogeriji tako da mislim da ću kupiti neku drugu nijansu.

4 коментара:

  1. Ja ovo rumenilo obozavam i bas sam iznenadjena da se ne spominje toliko u zajednici s obzirom na kvalitet i trajnost. Da potrebna je veoma mala kolicina ali meni je lakse da stavim manje proizvoda nego da radim u slojevima i dodajem. Jedino bih volela da imaju vise nijansi posto nam je izbor ogranicen

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ali prelepa nijasna! Bas mi se dopada <3

    ОдговориИзбриши