Странице

четвртак, 12. новембар 2015.

NYX mat crna senka za oči

Danas vam donosim recenziju NYX mat senke za oči, ni manje ni više nego crne,tačnije nijansa Stripped. Ovu senku sam kupila krajem avgusta, iako ja ne koristim crnu mnogo često na očima smatram da postoje neke boje koje treba da se imaju u neseseru, a medju njima je i crna
. Kupila sam NYX-ovu jer mi se jako dopala pigmentacija koju vi sami možete lako da odredite dakle može biti tamno siva do skroz crna, blenda se odlično, nije puderasta pa da mi senka leti svuda po koži kad je stavljam i što je postojanost solidna. Nisam se pokajala ni malo. 


Što se tiče samog nanošenja senke, bilo kojom četkicom ostaje odlična pigmentacija jer se boja bukvalno lepi za kožu, zato kada isprobavate tester u radnji i onda prstom uzmete boju pa na šaku može da se učini da pigmentacija nije dobra, a zapravo senka traži četkicu.Ovu senku možete kupiti u bilo kojoj Alexandar Cosmetics radnji ili parfimeriji koja se snabeva njihovim proizvodima,cena je 475din.

Kako vam se čini ova recenzija? Koje vi Nyx senke volite? sve predloge možete staviti u komentar :)
Sa leve strane je naneto dva puta prstom,a sa desne četkicom jedanput



2 коментара: