Странице

недеља, 8. новембар 2015.

Moj duo za konturisanje-NYX i Aura

Svima nama je poznato da vlada svetsko ludilo za konturisanjem. Iako sam ja ljubitelj čistog mat tena ipak sam rešila da kupim nešto za konturisanje jer imam izražene i jake jagodice koje sam želela da dodatno istaknem, pa sam na Noninu preporuku kupila NYX Taupe rumenilo koje koristim u kombinaciji sa Aurinom četkicom.

Nije mi bilo jasno kako mogu da ga zovu rumenilo kad je takve boje idealne za konturisanje-sivkasto braon prilično hladnog tona. Ono što mi se dopalo kod ovog rumenila je to što nije jako pigmentisan i tako je lako odrediti jačinu boje koju želite da imate na obrazima, što se lepo blendao na licu da deluje potpuno prirodno i to što nije izgledalo kao prljavština na licu jer to se često dešava kod bledih osoba. Imam ga par meseci i kraj mu se ne nazire,doduše ga ne koristim često jer tu gde bih trebala da konturišem imam najveći problem sa aknama i onda prosto ne želim da taj deo ističem na bilo koji način. Cena mu je 660din čini se i može se naći u svakom Alenadar Cosmetics objektu.
Što se tiče Aurine četke za rumenilo i konturisanje, prosto sam prezadovoljna kvalitetom koji sam dobila za tu cenu od oko 350din. Otkako je imam nije se jedna jedina dlaka izvukla, nije promenila oblik i za pranje je idealna jer ništa od proizvoda u njoj ne ostaje. 

Na dnevnoj svetlosti


6 коментара:

  1. Pri prvom pranju Aurina cetkica mi je ispustala boju i ispalo je par dlaka. Posle je sve bilo ok (na srecu)..Medjutim, meni je ona idealna za rumenilo, za konturisanje mi je ogromna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam mozda si dobila cetku manjeg kvaliteta,ja nisam imala takva iskustva s njom. :)

      Избриши
  2. Lepo napisano :) Koristim istu kombinaciju, "rumenilom" sam jako zadovoljna, ali koristim tu cetkicu samo zato sto mi je bilo zao da je bacim, a i nemam drugu trenutno za tu namenu. Konstantno su joj ispadale dlake, uopste nije nezna i previse je velika i rastresita za konturisanje (kupila je previse rumenila pa za to nije dolazila u obzir), pa sam je u osnovi "suzila" tako sto sam napravila prsten od sive trake i navukla ga do pola cetkice, pa zalepila osnovu. Sada mi je neuporedivo bolja, gusca i preciznija, dlake manje ispadaju, s tim sto svaki put moram da ponavljam postupak nakon pranja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,drago mi je da ti se svidja :) Da, sa gruboscu cetkice se slazem, nekako mislim da su taj vrh mogli malo da omeksaju na neki neki nacin...

      Избриши
  3. Baš mi je drago da si zadovoljna :*
    Mislim da je ovo pravi izbor za devojke svetlijeg tena, meni je postao deo svakodnevne rutine, pa se dno proizvoda već odavno nazire, ali je za pohvalu koliko dugo traje zaista :)

    ОдговориИзбриши