Странице

субота, 7. новембар 2015.

Bioderma Micelarni rastvor za masnu i mešovitu kožu

Danas vam donosim kratku recenziju proizvoda koji koristim oko 2 meseca. U pitanju je Bioderma micelarna voda za masnu i mešovitu kožu iz linije Sebium.
Ovaj proizvod sam kupila u apoteci u Ušcu na akciji 50%gratis što znači da sam bocu od 500ml platila po ceni one od 250ml, čini mi se oko 1600 nisam sigurna. Ovu micelarnu vodu sam probala od moje tetke, i bila oduševljena kako skida šminku i nečistoću sa lica. Nije mi izazivao nove bubuljice, mitisere, malo je pomogao oko smanjenja mašćenja kože što je super. 
Bioderma kaže: Sebium H2O čisti kožu nežno, bez isušivanja, mikroemulgovanjem nečistoća i viška sebuma. Aktivni sastojci pročišćavaju kožu i smanjuju lučenje sebuma, a Fluidaktiv kompleks reguliše kvalitet sebuma. Pogodno je i za skidanje šminke oko očiju. Hipoalergijski proivod. Bez alkohola i boja. Sadrži parfem. Nije komedogeno. 

Meni se ova micelarna voda jako dopada, ono što mi se još svidja je to što se jedva troši. Razmisljam o kupovini još nekog Bioderma proizvoda,kakva su vaša iskustva,šta ste vi koristili iz Sebium kolekcije?



Нема коментара:

Постави коментар