Странице

четвртак, 5. новембар 2015.

Beauty Blender Pro

Svako ko gleda strane youtube kanale (Carli Bybel,NikkieTutorials..) zna koji je jedan od njihovih alata broj jedan-Beauty Blender i to najčešće Pro (crni). Kad sam bila u Švajcarskoj videla sam da ga tamo imaju po drogerijama,košta 20 franaka,medjutim tada nisam imala novca da kupim,pa mi je sestra kupila sledeći put kad je išla (P.S. hvala Majo obožavam te). Većina devojaka se pita:zašto običan sundjer košta 20e? Glavna razlika u originalnom BB i drugim blenderima je to što BB ne sadrži lateks u sebi.Iako je skup,mislim da se isplati i da vredi.
Što se tiče Beauty Blendera,ima ih nekoliko-roze kao najpoznatiji koji služi za nanošenje pudera,BB i CC krema,kremastih rumenila i bronzera; beli koji služi za nanošenje baze,kreme,baze za oči;crni koji ja imam,i koji služi za nanošenje težih pudera visoke postojanosti,kremastih bronzera i rumenila i krema za samopotamnjivanje. 
Ja sam uzela crni jer za prikrivanje bubuljica koristim jače pudere. Kao i većina sundjera i blendera koristi se tako što se ukvasi dobro,iscedi voda i onda stisne u peškiru da peškir upije svaki višak vode. Za održavanje higijene,ja ga perem običnim sapunom,i lepo ga očisti.
Kad sam ga dobila,bilo mi je bukvalno žao da ga koristim,i stajao mi je možda mesec dana bez korišćenja. A onda kad sam počela,četka za puder je pala u zaborav.Naneo mi je puder potpuno ravnomerno,da dobro pokrije a deluje prirodno.Okrugla strana je odlična za brz rad preko celog lica,a šiljati za ispod oka. 
Beauty Blender možete kupiti kod nas u Sephori čini mi se,a možete ga naručiti OVDE.


Da li ste probali Beauty Blender,ako jeste kakvi su vaši utisci? Šta vi koristite za nanošenje pudera?

4 коментара:

  1. Nisam ga probala jer se najvise plasim nakupljanja bakterija u njemu :/ do sad sam uvek nanosila puder ili prstima ili cetkom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam zaista problema sa bubuljicama,ali ne izlaze mi kad ga koristim jer ga posle svakog pranja operem sapunom dobro :)

      Избриши
  2. Seti se samo koliko sam bila besna na tebe što nisi želela da ga koristiš :D

    Ja ga koristim samostalnog za dnevni makeup, a za večernji prvo četkicom nanesem puder, pa višak uklonim blenderom, za mene je ovo bez dvoumljenja otkriće godine...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaam :D da mnogo ujednacen ten,a onaj visak sto ostane na njemu savrseno izjednaci ten na vratu i licu...

      Избриши