Странице

недеља, 1. новембар 2015.

Oktobarski favoriti

Ova nedelja je bila haos za mene,mnogo obaveza a malo vremena,tako da sam sad ugrabila vremena da napišem nešto o proizvodima koji su mi bili "go to" u oktobru. 



Što se tiče nege moje masne kože tokom ovog meseca sa kozjeg sapuna sam prešla na Balein 3u1 gel,piling i masku za kombinovanu kožu. Koristim ujutro i uveče za pranje lica,ponekad i preko dana,jako lepo matira kožu i čisti je Za sada sam zadovoljna ovim proizvodom,planiram da napisem recenziju nakon dužeg korišćenja. 
Hidratacija masne kože je jako važna,a jedini proizvod koji meni odgovara jeste Koto Dermin Aloe gel. Tekstura ovog gela je lagana,brzo upijajuća,nekomedogena i umirujuća. S vremena na vreme uvek napravim pauzu od svih proizvoda za negu ali ovom se uvek vracam već dve godine. Više o Koto Derminim proizvodima OVDE. Cena mu je oko 300din.
The Body Shop Almond Body butter je odličan za normalnu ka suvoj koži. Ja ga koristim najvise za noge,i to nema potrebe svaki dan je hidrira na duže vreme. Skoro sam ga potrošila pa će se naći u mojim potrošenim proizvodima.

Šminkanje sam svela na minimalac jer nemam vremena za full glam izgled.
Rimmel Lasting Finish puder koristim već par meseci,jako sam zadovoljna sa pokrivnom moći ali najviše sa završnicom koju daje. Izgleda potpuno kao koža,ne ističe suve delove lica i lagan je za nošenje. Moj je u nijansi soft beige. Planiram da napišem punu recenziju ovog pudera jer to zaslužuje.Košta 1100din u DM drogerijama.
Maybelline Lash Sensation maskaru sam kupila kad sam videla da je na sniženju u DM drogerijama,platila sam je 670din. Daje savršen volumen,gustinu,ali meni nažalost ne i dužinu koju ja najviše tražim,pa moram da na kraju predjem Loreal maskarom. 
Aura Matte karmin u nijansi Last Goodbye je definitivno moja omiljena nude nijansa koju imam. Dugotrajan na usnama,potpuno mat i prijatan za nošenje. Cene se kreće od 450 do 550 zavisi kako gde.
Kat Von D Studded Kiss karmin u nijansi Bachelorette. Crveni sa roze hladnim podtonom,savršen za plavuše. Potojanost je neverovatna i ovo mi je jedan od omiljenih karmina za jesen. 



Last Goodbye i Bachelorette

Mali ali jako bitan je Essence colour&go lak za nokte u nijansi 188 dare to kiss. Nisam sigurna da li ga ima kod nas,kupila sam ga u Švajcarskoj u januaru i od tada kad god nisam znala šta ću sa noktima,ovaj sam lak mazala. Završnica je satenska,dugo traje i žao mi je sto sam više od pola potrošila. 

Za kraj moj popodnevni izgled za izlazak sa Kat Von D karminom.

2 коментара: