Странице

субота, 24. октобар 2015.

Yves Rocher-Hladan gel protiv umora stopala

Da li i vi često imate osećaj kao da je vašim stopalima za odmor potrebno više od neke obične kreme nakon tuširanja a posebno ako imate proširene vene?
Kao student često jurim na sve strane i nekad jedva stignem da legnem i odmorim,ali spas sam nasla u ovom gelu,a posebno mi pomaže u letnjim mesecima. Ovo mi je druga kupovina ovog proizvoda,kupujem zajedno sa pilingom o kome više možete pročitati OVDE.
Bilo kad u toku dana nakon tuširanja namažem ovaj gel i nakon toga obujem čarape da bi osećaj hladjenja bio intenzivniji. Gel je za mene savršen,nije da mnogo hidrira stopala tako da pored ovoga morali bi još neki proizvod da koristite ako imate baš suvu kožu. Ono što sam ja primetila je da ponekad taj osećaj hladjenja bude izuzetno blag pa čak i izostane ako nije uradjen piling pre toga,tako da bez pilinga nemate pun osećaj na stopalima,dok vam šaka utrni zbog mazanja :D
Proizvod sadrži organsko ulje lavande i peperminta,nema parabena u sebi. Preporučila bih osobama sa kapilarima i proširenim venama,neće ovaj proizvod da ih otkloni ali će te tegobe makar malo da ublaži. Kupujem ga u Yves Rocher radnji u Ušću ili možete naručiti OVDE.

Levo:Gel   Desno:Piling iz prošlog posta




Da li ste probali ovaj proizvod? Koji vi Yves Rocher proizvod volite? :)

Нема коментара:

Постави коментар