Странице

петак, 23. октобар 2015.

Yves Rocher- Piling za stopala sa lavandom

Uvek sam bila pobornik grubih i jakih turpija za stopala,iz prostog razloga što koža postaje sve deblja na tom mestu,suvlja i više puca.
Shvatila sam da je za moja stopala savršen Yves Rocher piling za stopala sa lavandom. Trenutno mi je drugo pakovanje po redu pri kraju,što govori o tome koliko sam zadovoljna.Piling sadrži organsko ulje lavande i prah koščica kajsija koje vrše piling i proizvod ne sadrži parabene. Nakon što stopala potopim u toplu vodu i sačekam desetak minuta,uzmem malu količinu pilinga i trljam stopala,pa isperem. Ne mogu da vam opišem koliko je koža mekana posle toga i mazanja bilo koje kreme ili gela,ali preveriram njihov gel protiv umora stopala o kojem ću pisati uskoro.
Gel možete kupiti u Yves Rocher radnji u TC Ušće ili da naručite sa njihovog sajta OVDE

.

2 коментара:

  1. Obozavam mazalice za stopala ali ovaj proizvod nisam probala. Super deluje i moracu da pazarim :D

    ОдговориИзбриши