Странице

среда, 21. октобар 2015.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow

S obzirom da se moje obrve ne vide,uvek su mi stavka broj 1 u šminkanju bile obrve. Pre godinu dana sam počela da koristim Anastasia Beverly Hills Dipbrow u nijansi Blonde.
U početku mi je bilo teško da se naviknem jer sam morala da koristim kosu preciznu četkicu,ali sam brzo ušla u štos. Pakovanje je prilično malo i pitala sam se koliko ce li mi trajati,ali evo godinu dana korišćenja a kraj se ne nazire iako se malo proizvod osušio.
Proizvod kaze da se ne razmazuje nakon nanošenja i da je vodootporan. Apsolutno se slažem! Nosila sam ga na bazenu i dugo mu je trebalo da spadne. Imam naviku da čačkam obrve noktima,tako da ni nakon toga ne spada,samo malo na tom mestu boja izbledi. Ovo mi je mozda jedan od omiljenih proizvoda koje imam,i svakako cu ga ponovo kupiti. Preporučujem ga svima,a posebno onima koji nemaju obrve jer docrtavanjem izgleda izuzetno prirodno.
Ja sam ovaj proizvod kupila sa sajta BeautyBay,trenutno je 18e čini mi se,ali se isplati jer dugo traje,jako je kvalitetan proizvod i pored ovoga vam neće biti potrebni nikakvi fiksatori ni gelovi.



2 коментара:

  1. Imamo isti problem! Ni moje se obrve ne vide i moram uvek da ih doctavam :) Prvo sam htela da ih prefarbam medjutim kozmeticarka mi je rekla da to ne radim jer su mi dosta retke..Tako da sam osudjena na vecno docrtavanje :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje na primer nisu retke uopste samo se ne vide :) Docrtavanje kad pogledas nije tesko ako bi ti sad neko sprzio obrve farbom pa da to ne lici ni na sta :D

      Избриши