Странице

субота, 17. октобар 2015.

Bourjois Healthy mix concealer

Nakon sto sam potrosila Essence korektor kojim nisam bila zadovoljna,tražila sam korektor dovoljno dobar da prikrije bubljice i podočnjake.
Healthy mix sam uzela iz prostor razloga što nema ulja,i iako nigde nije naglašeno pretpostavila sam da nije komedogen i da ce odgovarati mojoj masnoj i problematicnoj kozi.  Ono sto me je oduševilo je koliko je malo potrebno da pokrije podočnjake i izgleda prirodno a usput sakrije i ostale nedostatke.
Proizvod tvrdi:Tečni korektor na bazi voćnih ekstrakta
* Daje koži blistavost i prekriva znakove umora.
* Sastojci: kajsija - blistavost, malina - stimuliše mikrocirkulaciju, dinja - hidratacija. specifičnost proizvoda: voćna terapija protiv umora. Hidratantna formula bez ulja.

Hidrira,ne ističe suve delove. Jako sam zadovoljna ovim proizvodom i preporučila bih ga svima. Ja sam uzela najsvetliju nijansu 51,ima izražen žut podton i zato mi se jako dopada i kao hajlajter.


Cena u Jasminu mu je 1039din,ALI od 28.10. do 1.11. u Jasmin parfimerijama ce biti sniženje tako da ga možete tada kupiti po ceni od 780din :)


2 коментара: