Странице

четвртак, 15. октобар 2015.

Aura Eyes Intensifier Liquid Eyeliner

Moje prvo iskustvo sa Aurinom kozmetikom je upravo ovaj ajlajner.Pre par meseci sam videla da je u supermarketu bio na sniženju,240 dinara čini mi se,tako da sam mislila da čak i ako mi se ne svidi nemam sta da izgubim
. Čim sam dosla kući isprobala sam ga,a prvo što mi se dopalo bilo je lako nanošenje četkicom. Proslo je nekoliko sati,ajlajner nije mrdao,niti je pucao, Nije sjajan,niti je mat,ima jako lepu završnicu nakon što se osuši. Ovaj ajlajner je uspeo da zameni moj najdraži Kat Von D Ink ajlajner.Možete ga kupiti u bilo kojoj drogeriji a ima ga i u nekim supermarketima. Ja ga obožavam i treba da kupim novi jer sam ovaj privela kraju. Koji je vaš omiljeni Aurin proizvod?


3 коментара:

  1. Obozavam ovaj ajlajner, koristila sam ga i prezadovoljna sam! Moj omiljeni Aura proizvod su njihovi mat tecni ruzevi koji su presavrseni i moras da ih isprobas! Probaj i Golden Rose ajlajner, kosta isto toliko i ja se kunem u njega :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa njihovi tecni ruzevi su zaista dobri i bas ih volim,imam dve nude nijanse :) Mogla bih da probam cula sam da je dobar :)

      Избриши
  2. Moj trenutni,obožavam ga.
    A omiljeni proizvod su mi oni tečni ruževi
    www.ivinsvet.blogspot.com

    ОдговориИзбриши