Странице

среда, 14. октобар 2015.

L’Oréal False Lash Telescopic maskara+slike pre i posle

Moje trepavice su plave (jer sam i ja prirodno plava),kratke su,mogu reci da su gušće i blago uvijene. Baš zato što su kratke tražila sam maskaru koja bi ih maksimalno izvukla.
 L’Oréal Telescopic maskaru koristim vec skoro godinu dana i malo je reći da sam prezadovoljna. Ovo mi je druga koju sam kupila po redu,što se retko desava jer uvek sam menjala maskare tražeci onu savršenu. Mogu reći da je ovo za mene idealna maskara. Izratito je crna što mi se jako dopada i nije potrebno više od dva sloja,jedan je sasvim dovoljan da istakne oči. Kada tek kupim maskaru jedno izvlačenje četkice je sasvim dovoljno za oba oka,a kasnije već nije. Maskara dugo traje i nece se isušiti brzo u bočici što je dobro jer mogu reći da je možda najskuplja L'Orealova maskara,cena joj je oko 1700din u DM-u. Ja sam je prošli put kupila na sniženju za 1300 tako da pratite sniženja i možda uhvatite ovaj odličan proizvod po nižoj ceni. Jedina mana je što se lako skida bilo kojom tečnošću tako da kap tečnosti i već ce se razmazati. 



Ovo je proizvod koji bih svakome preporučila.Da li ste je probali? Koju vi maskaru koristite?

2 коментара:

  1. Daje predobar efekat, barem to vidim na slici. Nisam je probala ali mi je na wish listi od sad :D

    ОдговориИзбриши