Странице

среда, 7. октобар 2015.

NYX-Pore filler

Trazeci odgovarajuci prajmer za moju masnu kozu,sto nije lako jer mora da se gleda da bude lagan,smanji pore,ne izaziva bubuljice,ne masti nego matira,kupila sam NYX Pore Filler.

Probala sam tester u radnji na ruci i jako mi se dopalo kako glatko i suvo se razmazuje.Kupila sam ga i prvi put sam ga nanela na nos i prosirene pore oko nosa. Efekat koji sam dobila me je zaista odusevio,izgledalo je kao da nemam pore i to podrucje je bilo skroz matirano i glatko. Kasnije sam probala da ga nanesem na celo lice,sto se ispostavilo kao velika greska,jer je pore filler napravljen samo za delove sa prosirenim porama bez drugih nesavrsenosti. Kada sam nanela puder,istaklo je bubuljice i suve delove obraza i izgledalo je blago receno- katastrofa...

Prajmer kaze-magicni agent koji smanjuje izgled prosirenih pora i kreira glatku,porcelansku,kao lutka zavrsnicu na licu. Nosite ga ispod pudera,preko ili samostalno.

Da,slazem se sa njima,moze da se nosi na razne nacine. Ali samo tamo gde nema bubuljica,isperutane i suve koze.


Jako malo proizvoda je potrebno da se nanese i bezbojan se kad se razmaze. Cena mu je 1363din,sto nije mnogo skupo jer dugo traje. Moze da se kupi u svim Alexandar Cosmetics radnjama.

Нема коментара:

Постави коментар