Странице

петак, 2. октобар 2015.

Maske za masnu kozu i ciscenje mitisera

S obzirom da je danasnji stil zivota cesto stresan,potrebno nam je s vremena na vreme da se opustimo. Usled zagadjenog vazduha,cestog koriscenja kozmetike nasoj kozi treba opustajuci tretman ,a posebno masnoj i kozi sklonoj mitiserima,kao sto je moja
. Na preporuku drugarice sam kupila Montagne Jeunesse (u prevodu planina mladosti) maske za lice i mnogo sam se odusevila!
Maske koje sam probala su Peel off masque cucumber anti-stress i Blemish mud.

Peel off masque kaze:odlicna za kombinovanu i problematicnu kozu i masnu T zonu. Sadrzi u sebi krastavac,uklanja sve necistoce,mrtve celije i osvezava kozu. 
Zaista,slazem se sa njima.Koza deluje cistije nakon skidanja,pore su suzenije i koza jako glatka. Medjutim nisam primetila da je imalo velikog uticaja na bubuljice i akne.


Blemish mud je maska sa aloe verom i vrbovom grancicom. Kaze:za dubinsko ciscenje,obogacena blatom,ale verom i vrbovom grancicom. 
Zaista,ovo mi je omiljena maska. Od kada sam pocela da je koristim,bubuljice su mi pod kontrolom i jedva da izlaze,a o smanjenju mascenja koze ne treba da pricam. Vise nemam osecaj da sam masna posle pola sata tek mi se nakon par sati malo zasija koza.

Jako sam zadovoljna ovim maskama ne samo zato sto su mi pomogle nego i zato sto je proizvod cruelty free dakle nije testiran na zivotinjama i naravno zbog cene koju mozete videti nalepljenu na maskama-samo 50 dinara!
Kupujem ih u Visnjica ducanu kod Autokomande.

Нема коментара:

Постави коментар