Странице

уторак, 29. септембар 2015.

Kat Von D Studded Kiss karmin-Adora

Razmisljala sam da li da pisem o Kat Von D sminci posto kod nas ne moze da se kupi a preko interneta se moze naruciti sa e-baya ili amazona,sto izadje jako skupo. Medjutim ako neko ima srece da ode u SAD ili Kanadu,tamo moze kupiti ili mu neko moze doneti,poslati.


Jedan od meni najdrazih karmina iz proslogodisnjeg praznicnog seta mini karmina jeste "Adora" na sajtu je opisana kao "metallic golden red".Kada se namaze, ima mat zavrsnicu sa zlatnim odsjajem. Zato njega nosim na neke specijalne prilike jer se osecam kao i sam naziv karmina. Cena pune velicine karmina je 21$,vredi jer je jedan namaz dovoljan za punu boju,ja imam mini verzije koje sam mazala i mazala i kao da se ne trose.Postojanost je fantazija.Izdrzava do 8-9 sati bez mrdanja i mirise na vanilu. Uzivajte u fotografija koje slede

:)


Mozete da vidite blag zlatan odsjaj 


Da li zelite recenziju o jos nekom KVD proizvodu,puder,ajlajner,senke za oci?
Sve predloge i zelje mozete ostaviti u komentarima :) 

Нема коментара:

Постави коментар