Странице

недеља, 23. април 2017.

Colour Pop Cosmetics- Ultra Matte, Satin and Glossy lips + Makeup look

Pre mesec dana sam dobila svoju prvu Colour Pop porudžbinu. Drugarica mi je išla u Ameriku pa sam htela da isprobam nešto od ovog brenda. Iako od skoro šalju za Srbiju, besplatna poštarina preko 50$ me nije mamila da nešto poručim za tu sumu prvi put, pa sam ovo iskoristila. 


Colour Pop je američki brend koji proizvodi u Los Angelesu. Cene su im pristupačne po filozofiji "lepota za sve". Zbog toga su dosta popularni. Kada udjete na njihov sajt i vidite cene ne znate šta želite prvo da kupite. Igrom slučaja, 5 od 6 stvari koje sam kupila je Kathleen Lights kolaboracija (ljubav za nju <3 ). Proizvodi, tačnije nijanse koje sam kupila po formulama i tako pričati o utiscima:
-Satin formula: Aquarius, Dopey, Point Zero

-Mat: Aquarius 2, Lumiere 2
-Sjaj: Aquarius

Satin formula me je možda najviše oborila sa nogu. To je ono što sam uvek želela, karmin koji izgleda mat, a nije mat i pritom je prijatan za nošenje i dugotrajan. Dopey i Point Zero su tamnije nijanse koje ne mrdaju sa usana dobrih 5-6 sati, dok Aquarius kao svetliji ima malo drugačiju formulu ali ne znam na koji način da opišem tačno, ali kada spada sa usana ne spada na lep način nego ružan, pa morate češće da popravljate karmin ili da npr ne jedete i ne pijete nista. Vrlo se lako nanose i kremasti su i onda se posle par minuta osuše i izgledaju blago mat. Boja je jednaka kada nanosite, neka nikakvih diskoloracija. Omiljeni od svih mi je Dopey. 

Mat formula je takva da biste je nosili kada biste znali da treba da preživite smak sveta i da izgledate savršeno. Ne mrdaju apsolutno nigde, nema preslikavanja, ljubljenje bilo koga u obraz je bezbedno, a trag karmina ne ostaje nigde. Zaista su suvi na usnama, tako da je hidratacija pre i posle apsolutno neophodna. 

Sjaj je nešto najprijatnije što sam nosila na usnama, tako je kremast i prirodan da sam oduševljena. Ja inače nisam ljubitelj sjajeva, ovo je jedini koji sam kupila u poslednjih par godina, a pokajala se nisam. Naravno dugotrajnost mu nije jača strana, zato smatram da ne morate baš sjaj da kupujete čak iz Amerike osim ako baš kao ja ne želite. U tankom sloju deluje jako neutralno a u dva daje jaču boju. Kremast je bez ikakvih šljokica što mi se dopada. 

Nijanse swatchovane u slikama ispod 

Aquarius bundle: MAT, SATIN I SJAJ

DOPEY, LUMIERE 2, POINT ZERO

Kao što na slikama možete videti, Aquarius nijanse nisu iste. Mat je hladnog podtona a satin je kajsijat. Nisu toliko tamni na usnama kao što na ruci deluju. 

Dopey i Lumiere 2 deluju maltene isto ali kada se osuše na usnama, dve različite boje. Dopey je rozikast, a Lumiere ljubičast. Point Zero je definitivno bila boja izlaska iz komfor zone ali je zaista jaaako unikatna i morala sam je imati. 

Cena svakog karmina je 6$. Naručuje se sa zvaničnog ColourPop sajta OVDE

Za kraj, jedan makeup look sa Point Zero karminom :) 

Нема коментара:

Постави коментар