Странице

недеља, 7. мај 2017.

Essence Eye and Face paleta 01

Pretpostavljam da bi najbolje bilo da napišem post dok mi nisu počeli kolokvijumi, a odmah nakon njih i ispiti. Pisaću vam o paleti koja je postala obavezan deo mog nesesera gde god da odem, a to je Essence paleta za oči i lice. 

Jedno vreme smo svi bili u strahu da li će Essence kozmetika i dalje dolaziti kod nas jer je bio raskinut ugovor, koji nakon što je obnovljen nam je doneo mnogo noviteta. Jedan od njih je i ova paleta koja dolazi u dve nijanse, 01 i 02. Obe su savršene i slične medjutim ova više ide uz moj svetli ten. 

Paleta se sastoji od 4 senke za oči, hajlajtera i rumenila. Ja sam ga zbog hajlajtera prvenstveno kupila, a onda sam se zaljubila u senke, Rumenila nisu moja preterana ljubav ali je ova nijansa jako lepa. 


Na slici možete videti hajlajter i rumenilo kako izgledaju. Rumenilo se slabo vidi na koži pa sam poprilično mazala da biste videli boju, dok je hajlajter nanesen u dva sloja izrazito intenzivan. Najviše ga volim nositi ispod obrve i u ugao oka. 



Molim vas pogledajte kako se sijaju roze i bež boja senke. Sve se savršeno blendaju sa četkicama a boja im se intenzivira uz kvašenje četkica. Siva boja je dosta nežna jer je mat, pa sam u jednom delu dodala više boje da vidite kako tamno može da izgleda. Najvise volim da kombinujem bež-braon i roze-sivu. 

Cena ove palete je 560dinara a možete je naći u bilo kojoj Lilly i DM drogeriji.

Koje vi Essence proizvode meni preporučujete? 

4 коментара:

  1. Ja sam mislila da essence senke ne valjaju uopste, bar ona koju sam probala :D Al svejedno ih obozavam, dobro je da ih nisu povukli :o

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, paletica izgleda jako lepo, a vidim i da je dosta pigmentovana tako da je definitivno vrdi probati :)

    makeupmania-byjovana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши