Странице

петак, 25. децембар 2015.

Proizvodi koji su obeležili 2015. godinu

Decembar je skoro gotov i ne mogu da verujem koliko je brzo prošla ova godina. Ovo su neki od proizvoda koji su obeležili 2015. , uz koje sam proslavila maturu,rodjendan i druge bitne dogadjaje. 




Što se tiče pudera,koristila sam Kat Von D Lock It Tattoo puder, puna pokrivna moć, bez ulja, mat završnica, ne prenosi se na odeću nakon nanošenja. Nažalost ga nema kod nas.

 Ove godine sam živela za mat tečne karmine, Nyx i Aura su me po tom pitanju potpuno oduševili. Nijanse su Transylvania i Last Goodbye. 

Može se reći da je ajlajner moj zaštitni znak, omiljeni mi je bio Kat Von D Ink liner kojeg mi je ostalo mozda za još dve-tri upotrebe, pa koristim Aurin ajlajner koji mu je sasvim dobra zamena. 


Obrve na mestu, život na mestu. Proizvod koji je držao moje obrve čak i na bazenu je Anastasia Beverly Hills Dipbrow u nijansi Blonde. 


Konturisanje za moje aristsokratko bledilo je ponekad teško, ali Nyx rumenilo u nijansi Taupe je bilo potpuno savršeno. Nažalost je kod nas izbačeno iz ponude tako da ovo što imam sad štedim dok ne dodjem do neke palete koju želim. 
Odličan korektor bez ulja i divan hajlajter je bio Bourjois Healthy Mix,nijansa 51. Odlično prekriva sitne bubuljice i podočnjake.

Eto,to su bili proizvodi koji su mi bili godišnji favoriti. Koji su bili vaši? Koji od ovih proizvoda vi volite? 

Ne zaboravite da lajkuje moju facebook stranicu OVDE.

9 коментара:

  1. Imam i Nyx i Aurin ruz u istim bojama i obozavam ih! Bez Aure nista ne moze da prodje ove godine! :D <3

    ОдговориИзбриши
  2. Kat von D puder i paleta za konturisanje su mi na listi zelja vec duze vreme ali nikako da odem negde gde mogu da ih nabavim :( Transylvania je savrsena nijansa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja cekam da nabavim tu paletu za konturisanje jer je najsavrsenija ikad :D slazem se i jedva cekam da nabavim jos neki njihov tecan karmin :)

      Избриши
  3. Nyx taupe je već duže vreme na mojoj wishlisti. Ali uvek se nadje nešto važnije i potrebnije u tom trenutku od nyxa.
    Www.Makeupnroses.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши